English

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در مراسم معارفه ریاست شعبه خمام:

بهره گیری از توانمندی های بانوان یکی از راهبردهای مدیریتی سازمان های موفق است

در حکمی از سوی جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، آذر جلالی سرعتی معاون اداری مالی شعبه دو رشت به عنوان ریاست جدید خمام منصوب شد.

بهره گیری از توانمندی های بانوان  یکی از راهبردهای مدیریتی سازمان های موفق است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه قریب به ٤٠ درصد همکاران استان را جامعه بانوان تشکیل می دهند، اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیتها و قابلیتهای بانوان شاغل یکی از راهبردهای مدیریتی سازمانهای موفق می باشد.

ایشان با اشاره به ضرورت پویایی و تغییر در فضای کار به منظور استفاده از تجربیات و تخصص پرسنل کارآمد ابراز امیدواری نمود تا همسو با رویکردهای دولت و استاندار گیلان در عرصه مدیریتی، بکارگیری بانوان و نیروهای جوان در پستهای مدیریتی بتواند راهکاری مناسب در تقویت فرایندها و شیوه های اجرایی در مسیر بهبود خدمات گردیده و رضایت مندی مخاطبان سازمانی را سبب شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان در این مراسم با بیان ویژگی های فردی و شخصیتی خانم جلالی از ایشان به عنوان یکی از همکاران فعال، خوش فکر و دقیق با سوابق درخشان در حوزه مالی و اداری یاد نمود.

شایان ذکر است جلالی با بیش از ٢٤  سال سابقه کاری، مسئولیت امور مالی شعبه دو رشت و معاونت اداری مالی این واحد تابعه را طی سالهای اخیر بر عهده داشته است.

خاطر نشان می سازد جلالی دومین رئیس شعبه زن در تامین اجتماعی گیلان می باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه