English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان:

صنعتگران قادر به پرداخت سود تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد نیستند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: صنعتگران قادر به پرداخت سود تسهیلات با نرخ 18 درصد نیستند.

صنعتگران قادر به پرداخت سود تسهیلات با نرخ 18 درصد نیستند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، احمد علی شهیدی با تاکید بر اینکه دولت در تلاش است تا نرخ سود تسهیلات به صنعتگران را کاهش دهد، اظهار کرد: در حال حاضر نرخ سود تسهیلاتی که به صنعتگران پرداخت می‌شود، 18 درصد است و دولت در تلاش است تا این نرخ سود را کاهش دهد.

شهیدی با بیان اینکه مگر حاشیه سود صنعت چه قدر است که باید 18درصد سود حاصله به بانک‌ها پرداخت شود، افزود: معمولاً حاشیه سود صنعت به کمتر از 10 درصد می‌رسد و صنعتگران قادر به پرداخت سود تسهیلات با نرخ 18 درصد نیستند.

وی همچنین به مسائل بیمه در شرکت‌های صنعتی و فراز و فرودهای آن اشاره کرد و گفت: سیاست دولت در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی برای صنعتگران است.

شهیدی با اذعان به اینکه در حال حاضر 30 درصد حقوق توسط صاحبان صنایع و شرکت‌ها به بیمه پرداخت می‌شود و این هزینه سنگین برای تولیدکننده بسیار مضاعف است، تصریح کرد: تحمیل هزینه‌های سنگینی همچون سهم بیمه کارفرما، هزینه‌های تولید را افزایش می‌دهد و با افزایش تولید قیمت تمام‌شده محصول نیز افزایش‌یافته و محصول خروجی توان رقابت خود را در بازار از دست می‌دهد.

وی در خصوص وضعیت مالیات بر شرکت‌های صنعتی توضیح داد: دولت در نظردارد نرخ بهره و مالیات را کاهش دهد اما در این حال این کار برای دولت با توجه به کمبود منابع مالی کار آسانی نمی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه