English

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان:

تقویت شهرک های صنعتی منجر به تحقق حماسه اقتصادی خواهد شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: اگر موضوع اشتغال جوانان برای ما مهم است باید حمایت از تولید را مورد توجه قرار دهیم.

تقویت شهرک های صنعتی منجر به تحقق حماسه اقتصادی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، احمد علی شهیدی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: یکی از مسیرهای اصلی تحقق حماسه اقتصادی از کانال شهرک های صنعتی می گذرد و تقویت شهرک های صنعتی منجر به تحقق حماسه اقتصادی و ارتقای تولید ملی خواهد شد.

وی افزود: توسعه اقتصادی نیازمند سرمایه گذاری در بخش ها و فعالیت های مختلف اقتصادی است. بدون سرمایه گذاری در طرح های زیر بنایی و روبنایی نمی توان انتظار گسترش اشتغال، تولید و رفاه اقتصادی را داشت.

شهیدی عنوان کرد: ‌اگر موضوع اشتغال جوانان برای ما مهم است باید حمایت از تولید را مورد توجه قرار دهیم .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: شهرک های صنعتی محلی ایده آل برای صنعتگران بوده و لازم است تا زیرساخت های مورد نیاز تامین شود تا صنعتگران بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.

وی عنوان کرد: سعی خواهیم کرد انتظارات و مسایلی که از سوی صنعتگران مطرح می شود با اتکا به توانمندی های داخلی شرکت و منطبق با موقعیت های موجود آن رفع گردد.

شهیدی تاکید کرد: شناخت موانع جذب و گسترش سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی، چشم انداز روشنی از عوامل مؤثر بر جذب و گسترش سرمایه گذاری داخلی و خارجی ارائه می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک و متوسط راه برون رفت از مشکلات بی‌شمار اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی است بیان داشت: تولید و اشتغال زمانی رونق می‌گیرد که روند سرمایه‌گذاری در این دسته از صنایع دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی