English

واریز سود ۱۵۰ هزارتومانی سهام عدالت به یک‌میلیون و ۴۷۰ هزار کرمانشاهی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: سود سهام عدالت برای افرادی که سهامشان یک‌میلیون تومان است ازجمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، 150 هزار تومان در سه مرحله 50 هزارتومانی از امروز واریز می‌گردد.

واریز سود 150 هزارتومانی سهام عدالت به یک‌میلیون و 470 هزار کرمانشاهی

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، علی محمدی ثبت شماره شبا در سامانه از دیگر الزامات واریز سود سهام عدالت به‌حساب افراد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ثبت‌نام جدید برای سهام عدالت وجود ندارد و این سود فقط به افرادی تعلق می‌گیرد که طی اطلاعیه‌های قبلی سازمان خصوصی‌سازی به سامانه سهام عدالت مراجعه کرده و مالک سهام عدالت شناخته‌شده‌اند.

وی خریدوفروش سهام عدالت در بورس را منوط به طی پروسه‌های اداری پس از تصویب در صحن مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: برای سایر افراد نیز که سهام عدالت آن‌ها حدود 470 هزار تومان است و هنوز تکمیل‌نشده این سود حدود 75 هزار تومان محاسبه‌شده و در سه نوبت (هر نوبت 25 هزار تومان) واریز خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در خصوص اطلاعات تکمیلی دریافت سهام عدالت اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند با تلفن مرکز پاسخگویی سهام عدالت به شماره 83338-021 و یا با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه