English

افتتاح مرکز آموزش و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری امام سجاد(ع) در منطقه کلاچای

بیست و ششمین مرکز آموزش و توانبخشی استان گیلان، دانش آموزان عادی دوره ابتدایی را که مشکل خواندن، نوشتن و محاسبات ریاضی دارند، زیر پوشش قرار می دهد.

افتتاح مرکز آموزش و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری امام سجاد(ع) در منطقه کلاچای

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان،  هدف از تأسیس این مرکز را کمک به دانش آموزان، اولیا و معلمان دانست که در این زمینه، راه حل های علمی  برای رفع مشکلات دانش آموزان دارای شرایط ویژه به صورت تخصصی ارائه می شود.

وی اظهار کرد: شناسایی دانش آموزانی که دارای شرایط و مشکلات یادگیری هستند، سبب می شود تا به صورت تخصصی نیازهای آنان سنجیده و نسبت به درمان آن اقدام شود.

وی  بسط عدالت آموزشی در جهت برخورداری تمامی دانش آموزان از شرایط آموزش و پرورش مطلوب را از دیگر اهداف گشایش این مرکز ذکر کرد.

بلوک اصلی رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش استان گیلان هم در این مراسم اظهار کرد: با برنامه ریزی دقیق و براساس نیازهای دانش آموزان بتوانیم مشکلات موجود در زمینه فرایندهای یادگیری کودکان را برطرف کنیم.

مرکز آموزش و توانبخشی امام سجاد (ع) در خیابان دانش واجارگاه کلاچای  با 7 کلاس جهت ارائه خدمات  توانبخشی  به دانش آموزان مناطق کلاچای، رحیم آباد و چابکسر دایر شده  است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه