English

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پاسخ به موج:

مردم بهترین همراه پلیس هستند، اجازه کوچک‌ترین ناهنجاری را نمی‌دهیم

سردار منوچهر امان‌اللهی گفت: نیروی انتظامی با تکیه‌بر پشتوانه قوی مردمی در راستای ایجاد نظم و امنیت در جامعه با هر عمل قانون‌شکنانه قاطعانه برخورد می‌کند.

مردم بهترین همراه پلیس هستند، اجازه کوچک‌ترین ناهنجاری را نمی‌دهیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار امان‌اللهی، نیروی انتظامی را مظهر اقتدار و ایجاد امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: مردم بهترین همراه پلیس در اجرای مأموریت‌ها به شمار می‌روند و به‌منظور برقراری نظم و امنیت تمام آحاد جامعه باید دست‌به‌کار شوند و نیروی انتظامی را یاری کنند.

وی پرسنل ناجا را سدی بزرگ در جلوگیری از هنجارشکنی عده‌ای سودجو عنوان کرد و گفت: امروز امنیت در جامعه مردم محور شده تا برخی نتوانند آرامش جامعه و امنیت عمومی را مختل کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: آموزش بهترین راهکار برای جلوگیری از بروز جرم است و به‌منظور پیشگیری از وقوع جرم باید مردم را به‌خوبی با جرائم و راه‌های پیشگیری از آن آشنا کنیم.

سردار امان اللهی بابیان این مطلب که میزان وقوع جرم در جامعه روبه کاهش است، خاطرنشان ساخت: بدون شک آموزش‌های پلیس به‌تنهایی برای کاهش جرم در جامعه کافی نیست اما روند کاهشی بسیاری از جرائم همچون جرائم رانندگی، کم شدن ناهنجاری‌های عمومی در سطح شهرها و ...را می‌توان ناشی از اقدامات فرهنگی و آموزشی پلیس در سال‌‎های گذشته عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه