English

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد خبر داد

ثبت‎نام تخصیص سوخت دیزلی ناوگان بار شهری دی ماه

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد از ثبت‎نام تخصیص سوخت دیزلی ناوگان بار شهری دی ماه خبر داد.

ثبت‎نام تخصیص سوخت دیزلی ناوگان بار شهری دی ماه

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، حسین مختاری ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران در خصوص تخصیص سوخت ناوگان گازوییل‌سوز براساس پیماش، سامانه ثبت‌نام، ساماندهی و تخصیص سوخت به ناوگان حمل بار درون شهری با هدف یکپارچه‌سازی و مدیریت نظام حمل و نقل بار درون شهری و به صورت متمرکز در کشور راه‌اندازی شده است. 

وی افزود: بر این اساس مالکان ناوگان باری سنگین درون شهری در کشور برای دریافت سوخت تا آخر دی ماه سال جاری مجاز به ثبت‌نام در این سامانه هستند. 

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد تصریح کرد: با اجرای این طرح قرار است طبق ضوابط قانونی تمام ناوگان گازوییل‌سوز باری درون شهری در سطح کشور ساماندهی شوند تا سهمیه سوخت براساس پیمایش به آنها اختصاص یابد. 

وی افزود: در مرحله نخست، شناسایی ناوگان در دستور کار قرار گرفته و مالکان ناوگان باری گازوییل سوز که در درون شهرها بار جابه‌جا می‌کنند، با مراجعه به سایت www.utcms.ir می بایست اطلاعات خود را ثبت کنند. 

مختاری با تاکید بر اینکه مرحله نخست این فرآیند از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: صاحبان خودروهای باری باید هرچه زودتر برای ساماندهی اختصاص سوخت گازوییلی خودروهای خود به سایت بالا مراجعه و ثبت‌نام کنند چرا که براساس مصوبه هیات وزیران در صورت عدم ثبت نام ناوگان،‌ به تدریج سهمیه ناوگانی که ثبت‌نام نکرده‌اند، کاهش می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی