English

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های معاونت اقتصادی:

۴۰ هیات سرمایه گذاری خارجی از پروژه های شهری بازدید داشته اند

پس از توافقنامه برجام قریب به 40 هیات سرمایه گذاری خارجی از پروژه های شهری بازدید داشته اند

 40 هیات سرمایه گذاری خارجی از پروژه های شهری بازدید داشته اند

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، محمد هادی محمدی مقدم در برنامه رادیویی "مردم و مسوولان" به بررسی بایدها و نباید های پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشهد پرداخت. وی ضمن اشاره به مشارکت شهرداری مشهد در 45 پروژه مشارکتی خاطر نشان کرد: ''در سال 88 نخستین پروژه مشارکتی با مصوبه شورای شهر مشهد شروع به فعالیت کرد و هم اکنون نیز 19 پروژه مشارکتی فعال در شهر به صورت مستقیم برای 3000 نفر اشتغالزایی کرده اند.

وی در ادامه صحبت های خود بر این مهم تاکید کرد از آنجایی که سرمایه گذاران فعلی و قدیمی مبلغان جذب سرمایه‌های آتی برای شهر خواهند بود، سیاست و هدف مدیران فعلی شهری بر حل مشکلات سرمایه‌گذاران قدیمی است تا بستری را برای سرمایه‌گذاری‌های آتی شهر فراهم سازند.

ارتباط با سفارت خانه‌ها و تمامی نهادهای داخلی و خارجی که پیگیر موضوعات اقتصادی هستند از دیگر موضوعات مورد توجه مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های معاونت اقتصادی بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود بسته‌های سرمایه‌گذاری شهر مشهد را مورد بررسی قرار داد و بیان داشت: "این بسته‌ها هم اکنون آماده شده و از طریق فراخوان و وب سایت معاونت اقتصادی عرضه خواهند شد. در همین راستا درصدد راه اندازی تالارهای عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و همچنین نمایشگاه‌های دائمی اقتصادی نیز هستیم.

محمدی مقدم در پایان صحبت‌های خود از بازدید قریب به 40 هیئت سرمایه گذاری خارجی از پروژه های شهری و برگزاری جلسات مختلف آنان با مسئولان شهر مشهد پس از توافقنامه برجام خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی