English

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان:

سهمیه حق التدریس در آموزش و پرورش گیلان به ۲۵ هزار ساعت رسید

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: سهمیه حق التدریس در آموزش و پرورش گیلان به 25 هزار ساعت رسید که این آمار در بین مناطق توزیع شده است.

سهمیه حق التدریس در آموزش و پرورش گیلان به 25 هزار ساعت رسید

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد امجدی  در جلسه قطبی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرهای صومعه سرا، شفت، تولمات، ماسال، و فومن تصریح کرد: طی دو سال گذشته 712 نفر نیروی انسانی شامل: نیروهای پیش دبستانی، خرید خدمت و نیروهای شرکتی وارد بدنه آموزش و پرورش شدند که از این میزان تعداد 350 نفر ورودی سال 96 می باشند.

وی در ادامه با تاکید بر استقرار پایه دوازدهم در سال آینده خاطر نشان کرد: سال تحصیلی آینده پایه دوازدهم را در مدارس استقرار خواهیم داد و با این روند به یک نظام جدید آموزشی تکمیلی خواهیم رسید.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: تنگناهایی زیادی درباره نیروی انسانی داشته ایم که با هماهنگی وزارتخانه، کمک مدیر کل آموزش و پرورش استان و مساعدت نمایندگان مجلس سهمیه حق التدریس در آموزش و پرورش گیلان به 25 هزار ساعت رسید که این آمار در بین مناطق توزیع شده است.

این مسوول با تاکید بر تجهیز هنرستان ها با توجه به استقرار پایه دوازدهم در سال آینده تحصیلی گفت: روسای ادارات آموزش و پرورش در جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان نسبت به تجهیز کارگاه ها و هنرستان ها به وسایل کمک آموزشی اقدام نمایند.

شاهین کوچکی مدیر آموزش و پرورش فومن  هم در این نشست درباره هوشمند سازی مدارس شهرستان گفت: 179 مدرسه شامل 700 کلاس درس در فومن  به فعالیت آموزشی می پردازد که از این میزان 84 کلاس هوشمند سازی شده است  و در تلاشیم تا پایان سال آینده این آمار را ارتقا دهیم.

وی در مورد حوادث غیر مترقبه با توجه به قدمت تعدادی از مدارس تصریح کرد: در سال جاری بدلیل وزش باد دیوار تعدادی از مدارس تخریب شد که تاکنون چندین مدرسه بازسازی شده است و برای بازسازی به  اعتبارات بیشتری نیاز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه