English

ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان املش تشکیل شد

به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی اولین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان املش با حضور معاون فرماندار، بخشداران مرکز ی و رانکوه و رؤسای ادارات شهرستان در محل سالن جلسات میرزا حبیب الله املشی فرمانداری برگزار شد.

ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان املش تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، یونس محمودی فرماندار املش در سخنانی با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: اکنون در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و امیدواریم که بتوانیم برنامه های در خور و شایسته ای برای نسل جوان و مردم عزیز این دیار داشته باشیم.

محمودی اظهار داشت: برنامه های دهه فجر با مشارکت گسترده مردم در تمامی مناطق انجام گیرد که مورد تأکید است.

وی با بیان اینکه امسال باید برنامه کاری کمیته ها، برنامه های تبینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی طی این سی و نه سال باشد گفت: ملت ایران عزتش در استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است که این همه مرهون فداکاری و جانفشانی شهدای سرافراز و امام راحل و پیشکسوتانی که در انقلاب و جهاد و شهادت زحمت کشیدند.

محمودی ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب برای نسل امروز بدرستی تبیین و آنان با این اهداف به درستی مأنوس شوند.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان، دهه فجر را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست و گفت: اگر امروز عزت و اقتدار داریم و نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می زند، مرهون خون شهدا و پیروزی مردم و انقلاب در سال۵۷ است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه حضور گسترده مردم ولایتمدار و رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و اظهار داشت: امروز نیز به برکت وجود مقام عظمای ولایت و رهبری هوشمندانه ایشان و به پشتوانه ایستادگی ملت  غیور و دلیر ایران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است و این مهم قابل انکار نیست.

فرماندار املش در پایان از تشکیل 14 کمیته این ستاد در سطح شهرستان خبر داد و اضافه کرد: شرح وظایف به هر یک از کمیته ها ابلاغ خواهد شد و با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال بهترین برنامه ها را در شهرستان خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه