English

به منظور رفع مشکل فاضلاب منطقه ای سطح شهر،

خیابان شریعتی کرمانشاه روزها در یک لاین یک طرفه می شود

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کرمانشاه گفت: با لوله گذاری 750 متر از مسیرهای شهری همچون خیابان شهید اشک تلخ و در ادامه خیابان شریعتی، از اول آذر تا پایان بهمن، مشکل گرفتگی فاضلاب در مواقع ریزش باران حل می شود.

خیابان شریعتی کرمانشاه روزها در یک لاین یک طرفه می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، علیرضا تخت‌شاهی با بیان این مطلب که وجود فاضلاب قدیمی در بافت فرسوده شهر باعث بروز مشکلات زیادی برای شهروندان در مواقع ریزش باران و برف می شود، ابراز داشت: این آب بارانها به هنگام بارندگی با کانال‌ها مشترک می‌شد و چون بعضی از کانالها از زیر منازل مردم عبور کرده است، دسترسی برای جبران گرفتگی را با مشکل مواجه می ساخت.

 

وی افزود: با تصمیم‌گیری در شورای ترافیک به این نتیجه رسیدیم که با شهرداری کرمانشاه به‌طور مشترک پروژه‌ای با مجری آب و فاضلاب تعریف شود و برای مدت سه ماه کاری به طول 750 متر و با قطر لوله 1000 که اندازه بزرگی محسوب می‌شود به پیمانکار واگذار شد.

تخت شاهی هزینه پروژه فاضلاب شهری را از محل اعتبارات دو دستگاه شهرداری و آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: این طرح از آذر ماه آغاز شد و تاکنون بیش از 200 متر آن انجام شده است .

وی خاطرنشان ساخت: در صورتی که مردم با مشکلی مواجه نشوند با هماهنگی پلیس راهور در طول روز یک لاین مسیر منطقه شریعتی مسدود می‌شود اما برای تسریع در کار شبانه همان لاین نیز بسته می‌شود که مدت زمان اجرای طرح کاهش یابد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه افزود: این طرح در صورت فراهم بودن شرایط و مساعد بودن هوا در موعد مقرر یعنی انتهای بهمن ماه به پایان می‌رسد و مشکل فاضلاب منطقه برای همیشه رفع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه