English

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

۱۳۰نفر ورزشکار سازمان یافته درهیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان داریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، درمحمع سالیانه هیات ورزش های نابینایان وکم بینایان استان کردستان افزود: ۱۳۰ نفر ورزشکار سازمان یافته در استان وجود دارد که در رشته های شنا، گلبال و دوومیدانی فعالیت دارند .

130نفر ورزشکار سازمان یافته درهیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان داریم

به گزارش  خبرنگارخبرگزاری موج، حامد جولایی در مجمع سالیانه هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کردستان که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: ورزشکاران حاضر در هیات نابینایان در استان کردستان تلاش بسیاری را در بخش های مختلف انجام می دهند .

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، افزود: ۱۳۰ نفر ورزشکار سازمان یافته در استان وجود دارد که در رشته های شنا، گلبال و دوومیدانی فعالیت دارند .

وی با بیان اینکه نابینایان کردستان در رشته های ورزشی سرآمد کشور هستند، افزود: امید است استان کردستان در ورزش نابینایان و دیگر رشته های ورزشی نیز مورد توجه قرار گیرند .

جولایی با بیان اینکه این افراد حق دارند که سالن ورزشی در اختیار داشته باشند، گفت: سرانه ورزشی استان در حوزه زیر ساختی ۳.۲ صدم متر مربع است و کم بودن این مهم دامن گیر استان و شهرستان ها شده است .

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با بیان اینکه امید است در هر شهرستان یک سالن ورزشی در اختیار ورزشکاران این هیات قرار گیرد، خاطرنشان کرد: زمین سالن گلبال مخصوص این قشر دارای ویژگی هایی است که مانند دیگر زمین های ورزشی نیست و پارکت مخصوص می خواهد .

وی با بیان اینکه سقز و مریوان سالن ورزشی دارای پارکت را دارد، گفت: سالن ورزشی قروه نیز در حال راه اندازی است و در شهرستان کامیاران نیز در طول یک ماه آینده یکی از بهترین سالن های آن افتتاح خواهد شد .

جولایی گفت: هیات نابینایان استان در چند ماه حضور خود فعالیت های بسیار خوبی را انجام داده و در تمامی مسابقات با هر شرایطی حضور پیدا کرده است .

جولائی با اشاره به اینکه  این رشته ورزشی فردی دلسوز می خواهد، یادآور شد: باتغییرات به عمل آمده اخیر در هیأت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان،  توسعه بخش قهرمانی و همگانی را به همراه داشته است.

وی در پایان خواستار میزبانی مسابقات گوناگون شد و گفت: استان کردستان شرایط میزبانی مسابقات مختلف کشوری و بین المللی را دارد و از فدراسیون تقاضامند هستیم برای میزبانی مسابقات روی استان کردستان حساب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه