English

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان:

شهرداری ها برای شهر ایده آل نیاز به فناوری جدید دارند

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: شهرداری ها برای شهر ایده آل نیاز به فناوری جدید دارند.

شهرداری ها برای شهر ایده آل نیاز به فناوری جدید دارند

به گزارش خبرگزاری موج، علی فتی در حاشیه برگزاری نمایشگاه سازه های ساختمانی با اشاره به اهمیت حضور در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۹۰ شرکت داخلی کردند که در زمینه های مختلف خدمات شهری فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری هرمزگان نیز در قالب چند شرکت در این نمایشگاه حاضر شده است، افزود: شرکت های استارتاپی خدمات دهنده در این نمایشگاه حضور دارند و به معرفی محضولات خود  می پردازند.

به گفته رئیس پارک علم و فنوری هرمزگان، حضور این شرکت ها علاوه بر بازاریابی محصولات فناورانه هرمزگان فرصتی خواهد بود تا فناوری های این استان به شرکت کنندگان ارائه شود.

وی افزود: هرمزگان ظرفیت های زیادی در این حوزه دارد که خوشبختانه حضور این شرکت ها توانسته به بازاریابی آنها کمک شایانی کند.

فتی خاطرنشان کرد، یکی از وظایف پارک ها ایجاد بازار برای شرکت های دانش بنیان است و از آنجا که شهرداری ها بازار بزرگ و جذابی برای این شرکت ها هستند، این رخداد از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان، شهرداری ها برای داشتن شهر ایده آل  نیاز به فناوری و تکنولوژی های جدید دارند. به همین جهت تعامل بسیار خوبی بین شرکت های دانش بنیان و شهرداری ها شکل گرفته است.

گفتنی است، در این نمایشگاه دو شرکت در قالب استارتاپ و موسسات مستقر در پارک شامل اندیشه نیارش فضا فعال در حوزه بلوک های پلیمری و هرمز برکه فعال در تولید محصولات پلی اتیلین حضور یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی