English

رییس اتاق بازرگانی اصفهان :

بندرخشک و منطقه ویژه اقتصادی شرق دو پروژه معطل مانده استان اصفهان است

رییس اتاق بازرگانی گفت: بندر خشک در کنار منطقه ویژه اقتصادی شرق اصفهان دو پروژه معطل مانده استان است که نیاز به پیگیری مسوولین دولتی و صدور مجوز دارد.

بندرخشک و منطقه ویژه اقتصادی شرق دو پروژه معطل مانده استان اصفهان است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سید عبدالوهاب سهل آبادی در دیدار هیات رییسه اتاق بازرگانی با معاون عمرانی استانداری  اصفهان تصریح کرد:اتاق بازرگانی اصفهان با ایجاد ساختار اولیه شرکت بندرخشک در استان اقدامات موثری در این زمینه انجام داده و منتظر صدور مجوز فعالیت بندر خشک است .

وی خطاب به معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت:اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی می توانند به  عنوان مشاوران اقتصادی تلقی شوند و از ظرفیت های آنان برای مطالعه طرح ها و پروژه ها و مشارکت در انجام آن  استفاده کرد.

وی از آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان در راه اندازی  bussines center  اصفهان در مجاورت سالن اجلاس سران خبر داد و گفت:مشارکت اتاق بازرگانی در  احداث نمایشگاه بزرگ اصفهان  و ایجاد مرکز رشد صادرات استان  از فعالیت اتاق بازرگانی با هدف بهبود فضای کسب و کار استان است .

رییس اتاق بازرگانی  اصفهان از خرید یک دستگاه ایکس ریل برای کارگوترمینال اصفهان خبر داد و گفت:کارگو ترمینال اصفهان می تواند نقش مهمی در حمل و نقل بارهوایی مرکز کشور داشته باشد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه