English

رییس اتاق بازرگانی درنشست مشترک هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و شورای شهراصفهان :

ظرفیت همکاری بین اتاق بازرگانی و شورای شهر اصفهان در قالب کمیسیون های تخصصی ایجاد شود

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق بازرگانی می تواند به عنوان یک بازوی پر توان برای شورای شهر شناخته شود .

 ظرفیت همکاری بین اتاق بازرگانی و شورای شهر اصفهان در قالب کمیسیون های تخصصی ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سهل آبادی در نشست مشترک اعضای شورای شهر با هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت:هیات نمایندگان اتاق بازرگانی هر یک در کمیسیون های تخصصی تلاش می کنند مسایل و مشکلات آن بخش را همراه با ارایه راهکار عملیاتی  دنبال کنند.

وی با اشاره به قرار گرفتن اتاق بازرگانی اصفهان در جمع  چهار اتاق برتر جهان گفت: فعالیت های اتاق در بخش بانوان ،جوانان و مسوولیت های اجتماعی عامل موفقیت این اتاق در جمع  اتاق های بازرگانی سرار جهان بود.

وی از فعالیت 11 کمیسیون تخصصی و دو شورای عالی جوانان و بانوان اتاق بازرگانی خبر داد و گفت:کمیسیون های اتاق با شورا می تواند رابطه دو طرفه  تعریف کنند و زمینه حضور اعضای شورای شهر در کمیسیون های اتاق و همچنین حضور فعالان اقتصادی در کمیسیون های شورا فراهم شود.

سهل آبادی از شورای شهر اصفهان خواست که نماینده یی به شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی برای حضور در جلسات و ارایه دیدگاه و نظرات شورای شهر معرفی کنند و گفت: حضور نماینده شورای شهر در شورای گفتگو می تواند هم افزایی بین بخش های  دولتی،خصوصی و عمومی ایجاد کند.

وی خواستار حضور نمایندگان شورای شهر و اتاق بازرگانی در هیات های اعزامی خارجی شد و گفت:این هیات ها می توانند ظرفیت های موجود در بخش های مختلف را به خوبی معرفی کنند و زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی و برطرف شدن موانع آن را فراهم سازند.

سهل آبادی با اشاره به سهام 34 درصدی اتاق بازرگانی اصفهان در شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت:همکاری و تعامل نزدیک  شهرداری اصفهان و اتاق بازرگانی به عنوان دو سهامدار این مجموعه می تواند زمینه موفقیت این شرکت را فراهم سازد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان افزود:در اغلب کشورهای توسعه یافته مانند فرانسه مدیریت شرکت نمایشگاه توسط اتاق بازرگانی انجام می شود زیرا مخاطب اصلی برگزاری نمایشگاه ها ،بخش خصوصی است .  

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه