English

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس:

عوامل بیگانه اعتراضات مردمی را به حاشیه می‌برند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با اشاره حضور معترضان در خیابان‌های شهرهای مختلف کشور گفت: با توجه به شرایط خاص سیاسی و مواضع کشورمان در برابر استکبار جهانی هر اعتراض و تجمعی در کشور از سوی عوامل خارجی به انحراف کشیده می‌شود.

عوامل بیگانه اعتراضات مردمی را به حاشیه می‌برند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان به نقل از خبرگزاری خانه ملت محمد جواد ابطحی با اشاره حضور معترضان در خیابان‌های شهرهای مختلف کشور در چند روز اخیر گفت: با توجه به شرایط خاص سیاسی کشورمان و مواضع کشورمان در برابر استکبار جهانی هر اعتراض و تجمعی در کشور از سوی عوامل خارجی به انحراف کشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتراضات مردم در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی به حق است اما تلاش استکبار جهانی همواره این بوده که از این اعتراضات سوء استفاده کرده و به طوریکه اعتراضات داخلی را بهانه‌ای برای براندازی نظام جلوه دهد، افزود: دشمنان قسم خورده ایران بارها این مسئله را به نحو آشکار اعلام کردند و برای رسیدن به هدف خود بودجه در نظر گرفتند.

وی گفت: در کشورهای غربی اعتراضاتی به مراتب شدیدتر برپا شده ولی بدون دخالت بیگانگان و بدون اینکه این اعتراضات در پی براندازی حکومت باشد، شکل می‌گیرد؛ لذا شرایط خاص کشور و سرمایه‌گذاری دشمن بیگانه باعث شده که فرهنگ اعتراض در کشور ما نهادینه نشود.

ابطحی افزود: یکی از دلایلی که مقام معظم رهبری بر برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تأکید داشتند جا افتادن فرهنگ نقد، گفت‌وگو و اعتراض در کشور است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در حال حاضر خود مردم در حال کسب اطلاع و آگاهی درستی از شرایط هستند و رفته رفته این اعتراضات با صف بندی مردم از جریان‌های معاند آرام می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه