English

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

شرایط فعلی کشور برازنده مردم نیست

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شرایط فعلی کشور برازنده مردم نیست، گفت: ملتی که شخصیتی همچون رهبری دارد و پوتین برای دیدن رهبری له‌له می‌زند باید شرایطش تغییر کند.

شرایط فعلی کشور برازنده مردم نیست

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علیرضا زاکانی امروز در همایش بزرگداشت حماسه 9 دی مسجد امام رضا (ع) گلسار رشت اظهار کرد: با پیروزی انقلاب توسط امام خمینی (ره) و مردم پرونده استکبار جهانی از ایران برچیده شد.

وی بابیان اینکه با انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) آزادی را برای کشور به ارمغان آورد، افزود: در سال 88 برنامه‌ریزی دقیقی از سوی فتنه‌گران در ایران طراحی شد که توانستند با به‌کارگیری گروهی از مخالفین کمیته حمایت از تقلب را در جامعه القا کنند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 شرکت کردند، گفت: همه‌کسانی که رأی داده و نداده بودند ذی‌نفع کشور بودند اما با فتنه‌انگیزی شور انتخابات به کام ملت ایران تلخ شد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه پس از انتخابات شائبه تقلب در انتخابات در کشور مطرح شد، خاطرنشان کرد: گروهی شش‌نفره از مجلس شورای اسلامی به دفتر موسوی اعزام شدیم و یک ساعت و نیم با موسوی صحبت کردیم و تلاش کردیم که یک اعتراض با دلیل از سوی وی ارائه شود اما هیچ‌گاه دلیلی از سوی وی ارائه نشد.

زاکانی با اشاره به اینکه موسوی به نقل از هاشمی رفسنجانی قانون را قبول نداشت و حداقل رضایتش ابطال انتخابات بود، گفت: همچون موسوی گروهی محضر کروبی رسیدند و از وی دلیل خواستند که وی اعلام کرد که دوره پیش رأی بیشتری داشتم اما اکنون رأی من کمتر شده که دالی بر تقلب در انتخابات است و اعلام کرد که دلم برای اسلامیت جمهوری اسلامی می‌سوزد.

وی بابیان اینکه آیت‌الله هاشمی هم قائل به تقلب در انتخابات بود گفت: بنا شد که به افراد القا به تقلب در انتخابات کنند دروغ‌هایی را مطرح کردند که با یک بررسی ساده دروغ بودن آن‌ها برای همه مشخص شد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه منیت باعث شد تا همه داشته‌های خود را برخی‌ها نابود کنند، گفت: فتنه 88 تجمیع قوای جهانی برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال 88 استکبار جهانی تلاش کرد تا مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهد، گفت: نفوذ، تهدید امنیتی و هزینه‌های سنگین در تحریم‌ها از دیگر هزینه‌های بود که در فتنه 88 در ایران با بازی و نقش‌آفرینی فتنه گران حادث شد.

زاکانی بابیان اینکه 40 میلیون رأی توسط فتنه گران به آتش کشیده شد، گفت: هشت ما کشور فلج و داغدار شد و شرایط ایجاد نمی‌کرد هیچ کاری در کشور ایجاد شود و بدترین بیانیه شورای امنیت در سال 88 علیه ایران صادرشده است.

وی بابیان اینکه سر فتنه آمریکا و خاطیان آن همان‌هایی هست که مردم از آن نام می‌برند، گفت: بعد از انتخابات رئیس‌جمهور، رئیس‌جمهور همه هست و ممکن است طرفدار داشته باشد و یا نداشته باشد اما اصل این است که ما در مقابل مردم صداقت داشته باشیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه رأی حق‌الناس و نظام نوکر مردم است، گفت: متأسفانه اکنون جای نوکر و آقا در کشور عوض‌شده و برخی‌ها در کشور برای مردم آقایی می‌کنند.

زاکانی بابیان اینکه آشوب گران تعداد قلیلی بودند، گفت: آشوب گران از همان دسته از افرادی هستند که از امام سیلی خوردند و جز ریزش‌های انقلاب اسلامی بودند.

وی 9 دی را اتفاقی بسیار درخور و بجا نام برد و گفت: مردم در 9 دی آمدند تا از خود و حیثیت انقلاب اسلامی دفاع کنند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به لزوم روشنگری در جامعه اشاره کرد و گفت: متأسفانه کسانی که باید روشنگری کردند سکوت اختیار کردند و کشور را به آشوب کشیدند.

زاکانی بابیان اینکه موسوی تصمیم گرفت تا زمینه آشوب را در کشور فراهم کند اما شورای امنیت ملی با حصر سران فتنه اجازه تهدید امنیتی به کشور را نداد، گفت: هدف آمریکا زمین‌گیر کردن جمهوری اسلامی ایران توسط سران فتنه بود اما به حول قوه الهی تصمیم به‌موقع شورای امنیت ملی مانع از امنیتی شدن ایران و تبدیل به سوریه‌ای دیگر شد.

وی با اشاره به شرایط حساس کشور گفت: در حال حاضر نیز برخی‌ها دنبال فتنه‌انگیزی در کشور هستند و منظور ما از هشدار درباره فتنه‌ها، فتنه کنونی در کشور است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه سیاست اشرافیت در کشور تبعیض را به دنبال خواهد داشت، گفت: ما منتقد افزایش حقوق نمایندگان مجلس هستیم و تا حقوق کارگران و معلمان زیاد نشود حق ندارند حقوق خود را افزایش دهند.

زاکانی بی‌تدبیری را نتیجه مشکلات کشور دانست و گفت: مشکلات کشور با کار جهادی قابل‌حل است و هرروز جامعه دچار تکانه و تنش شده است و زمینه ولنگاری اجتماعی و فرهنگی را در کشور در حال ایجاد کرده است.

وی با اشاره به گرفتاری اقشار مختلف کشور ازجمله دانش آموزان و دانشجویان گفت: برخی‌ها پیوسته در حال هستند در کشور التهاب آفرینی کشور کنند که باید بدانند التهاب آفرینی در کشور خود نوعی ایجاد فتنه است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه همه باید کمک کنند تا مشکلات کشور حل شود، گفت: آمریکا همه جنود خود را به کار گرفته تا انتقام خود را از جمهوری اسلامی را بگیرد اما در داخل کشور تعدادی با تنش‌های سیاسی در حال خورد کردن اعصاب مردم هستند.

زاکانی با اشاره به اعتصابات و تجمعات اخیر مردم در جای‌جای کشور گفت: اکنون تجمعات را بعضی‌ها در کشور به راه می‌اندازند اما در تجمعات خود اصل نظام را هدف قرار داده‌اند که باید همه حواسشان به مردم باشد.

وی ناکارآمدی نظام را از دسیسه‌های دشمن دانست و گفت: هرکسی که دعوا کند که بار مردم روی دوششان بماند و مشکلاتشان حل نشود خیانت کرده است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت عظیم جمهوری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی می‌تواند استقلال و اراده عظیم خود را با اتکا به مردم به جهانیان معرفی کند و وظیفه ما است که ذخایر انقلابی و منابعی ارزشمند را برای نسل‌های آینده فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه