English

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان:

اجرای هفت طرح گردشگری و تفریحی در هرمزگان

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان از تصویب اجرای هفت طرح گردشگری و تفریحی در هرمزگان در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خبر داد.

اجرای هفت طرح گردشگری و تفریحی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، رضا مدرس در ششمین نشست کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، عنوان کرد: در این جلسه به 10 پرونده طرح گردشگری مورد رسیدگی قرار گرفت که سه طرح به علت نواقص پرونده‌ای از دستور کار خارج و به تصویب نرسید.

وی ادامه داد: اجرای هفت طرح گردشگری و تفریحی در شهرستان بندرعباس و سایر شهرستان های استان هرمزگان جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید و فضای کسب کار در این نشست به تصویب اعضا کارگروه رسید.

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان افزود: همچنین موارد جانمایی مربوط به طرح نمونه گردشگری در جزیره هرمز و طرح نمونه گردشگری در تدرویه بستک و همچنین جشنواره غذاهای دریایی در شهر بندرعباس نیز در این نشست مطرح و مصوب شد.

مدرس تصریح کرد: کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از کارگروه‌های مهم ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان است و از جمله وظایف مهم این کارگروه برنامه ‌ریزی بلند مدت و میان مدت بخش گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان در چارچوب برنامه ‌های توسعه کشور و طرح های آمایش و طرح های توسعه و عمران استان و توسعه صنعت گردشگری استان از طریق آماده‌ سازی و معرفی قطب‌ های گردشگری، حفاظت از بناهای دارای ارزش فرهنگی و تاریخی و تقویت انگیزه سیر و سفر و سیاحت از طریق ایجاد تسهیلات و تجهیزات گردشگری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی