English

آیت‌الله علوی گرگانی:

ارائه خدمات و رسیدگی به مناطق نیازمند و طبقه ضعیف جامعه از اهمیت بیشتری برخوردار است

آیت الله گرگانی گفت: ارائه خدمات و رسیدگی به مناطق نیازمند و طبقه ضعیف جامعه از اهمیت بیشتری برخوردار است به طوری که اگر فردی در این مسیر وارد شود از پاداش بیشتری بهره‌مند می‌شود.

ارائه خدمات و رسیدگی به مناطق نیازمند و طبقه ضعیف جامعه از اهمیت بیشتری برخوردار است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مدیر حوزه علمیه و برخی از مسؤولان مدارس علمیه شهرستان بیجار اظهار کرد: فعالیت در جامعه اسلامی و خدمت به مردم بالاترین نعمت محسوب می‌شود بنابراین باید در مسیر پروردگار در این راه گام برداشت.

وی بیان کرد: ارائه خدمات و رسیدگی به مناطق نیازمند و طبقه ضعیف جامعه از اهمیت بیشتری برخوردار است به طوری که اگر فردی در این مسیر وارد شود از پاداش بیشتری بهره‌مند می‌شود.

این مرجع تقلید با تأکید بر توجه بیشتر به مناطق محروم گفت: مسؤولان باید به این مناطق توجه داشته باشند و خدمات مورد نیاز در زمینه امور رفاهی، علمی، بهداشتی، تعلیم و تربیت به این مناطق ارائه دهند.

وی عنوان کرد: باید همه مسؤولان در برطرف کردن مشکلات و ارائه خدمات وحدت داشته و همگام باشند تا بتوانند به خدمت صادقانه بپردازند و این امر تأثیر بیشتری دارد.آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: دست اندرکاران فرهنگی و حوزویان باید در حوزه دین مردم را هدایت کنند تا آنها به مکتب خدا هدایت شوند و از پاداش الهی بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه