English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل:

۱۸ هزار گردشگر خارجی از امامزاده محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل دیدن کردند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: در 9 ماهه سال جاری نزدیک به 18 هزار نفر گردشگر خارجی به زیارت استان مقدس امامزاده محمد هلال بن علی(ع) مشرف شده اند.

18 هزار گردشگر خارجی از امامزاده محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل دیدن کردند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان بیان کرد: 60 گردشگر خارجی از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی روزانه به طور میانگین از امامزاده هلال بن علی (ع) دیدن می کنند که بیشتر آنها بر اساس آمارهای موجود از کشورهای اروپایی هستند.

وی با اشاره به افزایش 100 درصدی حضور گردشگران خارجی در امامزاده محمد هلال بن علی (ع) طی سال جاری نسبت به سال های گذشته افزود: برنامه هایی برای تبدیل این آستان مقدس به قطب گردشگری مذهبی کشور در حال تدوین است که در مورد آن اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل، تبدیل این آستان مقدس به قطب گردشگری کشور را نیازمند برنامه ریزی بلند مدت و تامین زیرساخت ها عنوان کرد و گفت: یکی از مسائل مهم اقامت گردشگران است که با کمال تاسف این شهر فاقد زائرسرا یا هتل می باشد و با وجود گام های برداشته شده، دستگاه های مختلف همکاری مورد انتظار را در این زمینه نداشتند.

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان اضافه کرد: فرد نیکوکاری سه هزار و 200 متر مربع زمین برای ساخت زائرسرا اهدا کرده که انتظار می رود شهرداری آران و بیدگل در این زمینه همکاری کند.

آستان مقدس امامزاده هلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل با جمعیت بیش از 100 هزار نفر و در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی