English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل خبر داد:

بازدید روزانه ۶۰ گردشگر خارجی از امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: بازدید گردشگران خارجی از امامزاده هلال بن علی (ع) آران و بیدگل در دهه نخست محرم امسال ۱۰۰ درصد افزایش داشت.

بازدید روزانه 60 گردشگر خارجی از امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ولی الله با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال به طور متوسط روزانه ۶۰ گردشگر خارجی مسلمان و غیر مسلمان از حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) دیدن کردند، اظهار داشت: حضور راهنمایان گردشگری ۳۹ کشور جهان در قالب کنوانسیون ۲۰۱۷ طی بهمن سال گذشته به این آستان مقدس، موجب رشد فزاینده ورود گردشگران خارجی به این امامزاده شده است.

وی افزود: تصویر کشیدن این امامزاده در رسانه ها و پایگاه های اینترنتی خارجی نقش زیادی در معرفی آستان داشت، به طوری که مجله فرانسوی تراول امامزاده را به عنوان چهل و هشتمین نقطه با ارزش و دیدنی دنیا معرفی کرده بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: بازدید گردشگران خارجی از این امامزاده در دهه نخست محرم امسال نیز ۱۰۰ درصد افزایش داشت که نتیجه تبلیغات و برنامه ریزی های گسترده برای رونق گردشگری مذهبی است.

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله گفت: برنامه هایی برای تبدیل این آستان مقدس به قطب گردشگری مذهبی کشور در حال تدوین است که در آینده ای نزدیک نیز اجرایی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه