English

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد

مدیرکل، فرمانده یگان حفاظت و مدیر حراست اداره کل محیط زیست لرستان با فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در این دیدار که با هدف قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در راستای کمک به حفاظت و صیانت از محیط زیست و افزایش تعامل و همفکری بین این دو دستگاه در  دفتر سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان  برگزار شد، ابتدا مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت زیست محیط استان و چالش‌های فرا رو، به نقش موثر نیروی انتظامی به عنوان ضابطین عام در برخورد با جرایم و تخلفات خصوصاٌ در حوزه محیط زیست اشاره، و از همکاری موثر نیروی انتظامی در برخورد با متخلفین زیست محیطی تقدیر و تشکر کرد.

مهرداد فتحی بیرانوند، تلاش و همفکری همه دستگاه‌ها در راستای رسیدن به محیط زیست ایده‌آل و صیانت از مواهب طبیعی و خدادادی استان را ضروری دانست و گفت: تلاش در حوزه محیط زیست، هم اجر دنیوی دارد و هم اجر اخروی.

سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان نیز ضمن تشکر از حضور مدیرکل و پرسنل حفاظت محیط زیست استان، حفاظت از محیط زیست را یک وظیفه همگانی برشمرد و  بر لزوم  فرهنگ سازی در این راستا تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به سختی کار پرسنل محیط زیست در حفاظت از گونه‌های گیاهی و جانوری با توجه به حجم و دامنه وسیع وظایف کاری، بر همکاری همه جانبه نیروی انتظامی با مجموعه محیط زیست لرستان تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی