English

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه

چالش‌های اقتصادی و اجتماعی بهانه‌ای برای فتنه‌گران شده‌است

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران اتقلاب اسلامی گفت: چالش‌های اقتصادی و اجتماعی در جامعه بهانه‌ای برای فتنه گران شده است تا اهداف آمریکایی‌ها را در کشور پیاده سازی کنند.

چالش‌های اقتصادی و اجتماعی بهانه‌ای برای فتنه‌گران شده‌است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر مقدم فر پیش از ظهر شنبه در تجمع سراسری ۹ دی که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک اجتماع بزرگ در این مکان مقدس پیام های مختلفی برای داخل و خارج از کشور خواهد داشت.

وی افزود: حضور امروز من برای پاسخ به این سوال است که چرا فتنه ۸۸ در بین فتنه های سال های اخیر حتی از فتنه صدام که در جنگ هشت ساله موجب نابودی بخشی از کشور شد هم بزرگترین فتنه به شمار می رود.

مقدم فر با بیان اینکه از سه هزار سال پیش در زمان حضرت موسی تا کنون تمام فتنه ها علیه جبهه حق انجام می شد، ادامه داد: در تمام این سال ها کانون حملات رهبران الهی هستند.

وی افزود: آماج حملات دشمنان برای تحقق فتنه ها به نیت جداسازی امت از امام متوجه دو گروه خاص در جامعه هست، یکی خواص و دیگری مردم که خواص به دو بخش مسئولان و نخبگان تقسیم می شود.

مقدم فر اظهار کرد: فتنه گران می دانستند برای جداسازی مردم از امام باید چند طیف فعال شوند که نخستین طیف، مسئولان، بعد نخبگان و در مرحله آخر آمدن مردم به خیابان ها علیه جبهه حق خواهد بود.

وی ادامه داد: در فتنه ۸۸ دشمنان گسل های جمهوری اسلامی را شناسایی و تحریک کردند چرا که در طول سال های پیروزی بعد از انقلاب اسلامی آمریکایی ها، انگلیسی ها و صهیونیست ها در حال شناسایی گسل های کشور ما هستند.

مقدم فر افزود: در فتنه ۸۸ برای نخستین بار حرف برخی از مسئولان، آمریکایی ها،  مریم رجوی و فرقه بهاییان یکی بود و همه مدعی بودند که در انتخابات تقلب شده است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبری بارها تلاش کردند این افراد را در داخل نظام حفظ کنند اما این افراد خود نخواستند و به حرف خود پافشاری کردند.

وی ادامه داد: زمانی که فتنه گران در روز عاشورای حسینی به خیابان ها ریختند، پرچم سیدالشهدا را به آتش کشیدند و شعار سر دادند، مردم متوجه شدند انتخابات بهانه است و آن ها اصل نظام نشانه است.

مقدم فر اظهارکرد: حضور مردم در تاریخ ۹ دی در خیابان ها نشان می داد مردم برای دفاع از ولایت همیشه در صحنه هستند چرا که اگر مردم دیرتر به خیابان ها می آمدند این چنین نمی شد.

وی تصریح کرد: زمانی شوروی بزرگترین کشور دنیا بود اما دشمنان با همین الگو موجب فروپاشی آن شدند ولی نتوانستند این الگو را در ایران پیاده سازی کنند و دلیل آن هم وجود رهبری و بیعت امت با ایشان بود.

مقدم فر اظهار کرد: اگر همه دنیا بازهم کنار یکدیگر جمع شوند و دیوانه ای مانند صدام را به جان کشور ما بیندازند باز هم نمی توانند با جمهوری اسلامی مقابله کنند.

وی گفت: امروز یکی از گسل های موجود در کشور موضوع اقتصادی و آسیب های اجتماعی است و دشمن تلاش می کند از این طریق مردم را به خیابان ها بکشاند تا نسبت به وضعیت اقتصادی و موسسات مالی واکنش نشان دهند تا اهداف آمریکا رو به جلو حرکت کند.

مقدم فر افزود: تا زمانی که در جبهه حق باقی بمانیم این دشمنی ها ادامه دارد و علت اینکه این اتفاقات برای کشوری مانند عربستان رخ نمی دهد این است که این دو با هم دوست و هم پیمان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه