English

استاندار قم:

تقویت مباحث پیشگیرانه در کاهش هزینه ها و اخذ نتایج بهتر نقشی بسزا دارد

استاندار قم با اشاره به هزینه های مختلفی که در امر مبارزه با مواد مخدر بر جامعه تحمیل می شود، اظهار کرد: تقویت پیشگیری در موضوع مبارزه با مواد مخدر اصلی همیشگی است، که در کاهش هزینه ها و آسیب های اجتماعی مرتبط با مواد مخدر موثر است.

تقویت مباحث پیشگیرانه در کاهش هزینه ها و اخذ نتایج بهتر نقشی بسزا دارد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در تالار امام جواد (ع) استانداری قم افزود: این اعتبارات باید در اختیار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد تا بتوان تصمیماتی موثر اتخاذ نمود.

وی در ادامه با اشاره به هزینه های مختلفی که در امر مبارزه با مواد مخدر بر جامعه تحمیل می شود، اظهار کرد: تقویت پیشگیری در موضوع مبارزه با مواد مخدر اصلی همیشگی است، که در کاهش هزینه ها و آسیب های اجتماعی مرتبط با مواد مخدر موثر است.

صادقی همچنین با بیان لزوم ارائه نظرهای مختلف در جلسه ها و بیان دیدگاه ها از سوی اعضای جلسه در مباحث مطرح شده، ادامه داد: این نظرها می تواند مسئولان را در انجام وظایف کمک کند.

وی با اشاره به اهمیت شناخت قانون و تفکیک وظایف ذاتی دستگاه ها در موضوع های مختلف، اضافه کرد: در موضوع مبارزه با مواد مخدر برای تعامل هرچه بیشتر دستگاه ها و سازمان ها با یکدیگر، باید ساختارهای همکاری بر اساس قانون مشخص شود و در کنار آن همکاری همه جانبه صورت گیرد تا بتوانیم شاهد حصول بهترین نتایج باشیم.

استاندار قم با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی در پیگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی در استان، افزود: با فعالیت دستگاه های امنیتی و انتظامی در شناسایی بخش های مختلف به لحاظ قانونی و منطقی و با در نظر گرفتن مصالح ملی در کنار همکاری دستگاه های ذیربط می توانیم در توسعه امنیت و پایداری آرامش در استان گام برداریم.

وی ادامه داد: در بحث تشکیل اتحادیه عطاری ها نیز با توجه به اهمیتی که دارد باید با توجه به اصل تمرکز اصناف در سطح کشور، برای نظارت بر فعالیت های این صنف برنامه ریزی صحیحی صورت گیرد.

صادقی در پایان با اشاره به دستور وزیر کشور مبنی بر اجرای همایش های پیاده روی خانوادگی، اظهار کرد: برای افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب ها، برگزاری چنین همایش هایی نقشی موثر دارد که برای این امر برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی