English

امام جمعه شهریار:

گرانی ها و بی عدالتی ها نباید بین مردم تفرقه بیاندازد

امام جمعه شهریار گفت: شاید گرانی باشد و برخی بی عدالتی ها صورت بگیرد و گاهی مشکلات و گرفتاری ها هست، اما این ها نباید بین مردم تفرقه بیاندازد، به لطف خدا ما از نعمت رهبری و وحدت رویه که نظام اسلامی از آن برخودار است، بهره می بریم.

گرانی ها و بی عدالتی ها نباید بین مردم تفرقه بیاندازد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین موسی سالمی شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه که با حضور آیت الله سید احمد خاتمی در مصلی شهریار برگزار شد، طی سخنانی گفت: یکی از اتفاقاتی که درسال ۸۸ اتفاق افتاد، توهین به خط قرمزهای نظام بودکه الحمدالله با حماسه یوم الله ۹ دی مردم تو دهانی محکمی به دشمن زدند.

وی اضافه کرد: برخی از دشمن داخلی و خارجی کار انقلاب را در پی فتنه ۸۸ تمام شده می دانستند و سفره انقلاب را برچیده بودند، اما از نیروی مردم و علاقه آن ها به ایران و اسلام و نظام غافل مانده و در محاسبات خود اشتباه کرده بودند که به لطف خدا شر آن ها به خودشان برگشت.

امام جمعه شهریار گفت: ۹ دی باید در تاریخ به یادگار بماند که نسل آینده بدانند که روزگاری مردم با رشادت های بسیار جلوی دشمن ایستادند و هدف دشمنان و نیتشان که ضربه زدن به اصل دین و نظام بود، را با بن بست مواجه کردند، زنده نگه داشتن این روز  و شهامت مردان وزنان این مرز و بوم و اتحاد و یک دستگی آن ها را به دشمن نشان خواهد داد، تا دیگر نمی توانند به نظام  چشم بد داشته باشند.

وی افزود: شاید گرانی باشد و برخی بی عدالتی ها صورت بگیرد و گاهی مشکلات و گرفتاری ها هست، اما این ها نباید بین مردم تفرقه بیاندازد، به لطف خدا ما از نعمت رهبری و وحدت رویه که نظام اسلامی از آن برخودار است، بهره می بریم.

سالمی گفت: نباید با  اعتراضات این چنینی دشمن شاد کن باشیم و آب در آسیاب دشمن بریزیم واگر وحدت بین مردم باشد، کسی جرات نخواهد کرد به این کشور چشم بد داشته باشد واین خط ۹ دی خواهد بود که به یادگار در تاریخ بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه