English

تشریح برنامه‌های گرامیداشت یوم الله ۹ دی در حرم رضوی

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری برنامه‌های متنوع در راستای گرامیداشت یوم الله 9 دی در حرم رضوی خبر داد.

تشریح برنامه‌های گرامیداشت یوم الله 9 دی در حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت یوم الله 9 دی در حرم رضوی تدارک دیده شده است، اظهار کرد: نهم دی ماه 1388 همزمان با سراسر کشور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، در یک راهپیمایی بسیار گسترده، اقدام دشمنان داخلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در هتک حرمت به عاشورا را محکوم کردند. 

وی ادامه داد: در این حماسه به یادماندنی عزاداران حسینی با شعارهای ضد استکباری، پشتیبانی غرب از دشمنان فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) را محکوم کردند و با شعار مرگ ضد ولایت فقیه پشتیبانی همیشگی خود را از ولایت فقیه و خط شهدای کربلا اعلام نمودند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه امسال هم راهپیمایی یوم‌ الله 9 دی، روز میثاق امت با ولایت همزمان با سراسر کشور در مشهد مقدس نیز برگزار می‌شود، عنوان کرد: این راهپیمایی باشکوه از ساعت 9 صبح روز شنبه نهم دی ماه 96 آغاز می‌‌شود و مسیر این راهپیمایی از عرصه میدان شهدا به سمت بست شیخ طوسی حرم رضوی خواهد بود و مداح و ذاکر اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) میثم مطیعی به نوحه‌ خوانی خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: در پایان این راهپیمایی، عموم مردم در رواق امام خمینی(ره) حضور به هم رسانده و از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان بهره¬مند خواهند شد و پس از سخنرانی نیز قطعنامه این راهپیمایی قرائت می‌‌شود.

حسینی افزود: حلقه معرفت، پرسمان دینی، نشست تخصصی، برنامه سخنرانی و شب شعر از دیگر برنامه‌های حرم رضوی برای برنامه‌های گرامیداشت یوم الله 9 دی است که در طی شبانه روز برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه