English

وزیر سابق اطلاعات:

حماسه ۹ دی، فتنه را متوقف کرد

وزیر سابق اطلاعات گفت: فتنه ۸۸ تمام نشده بلکه با اقدام بزرگ ملت ایران در ۹ دی متوقف شد و بعد از توقف با طراحی همان فتنه گران با عوامل داخلی و خارجی، با طراحی جدید به حرکت درآمد.

حماسه ۹ دی، فتنه را متوقف کرد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان،  حجت الاسلام حیدر مصلحی در جمع بسیج اساتید استان اصفهان گفت در فتنه 88 یک نکته قابل توجه این است که یک حادثه تاریخی را هر سال به عنوان یک حرکت عظیم یادآور باشیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه ما از تاریخ اینگونه بهره می‌بریم که دیگر اجازه ندهیم سر امام حسین(ع) بالای نیزه برود افزود: این اجازه ندادن عمدتا توسط یک گروه قلیل شکل می‌گیرد همانطور که در دوران هشت سال جنگ نیز 800 هزار نفر پا به رکاب جبهه ها بودند اما این عده قلیل هشت سال در مقابل دشمن افتخار آفریدند.

حجت الاسلام مصلحی پیرامون فتنه 88 با بیان اینکه این ماجرا دو بازیگر داخلی و خارجی داشته تصریح کرد: بازیگران خارجی دو دسته منطقه ای و فرامنطقه ای بودند که بازیگران منطقه ای شامل عربستان و حوزه خلیج فارس بودند.

وی با اشاره به اسناد موجود وزارت اطلاعات از فتنه 88 عنوان کرد: دستگاه های اطلاعاتی کشورهای اطراف خصوصا حوزه خلیج فارس در فتنه 88 به نیابت از CIA و MI6 و موساد اقدام می کردند.

مصلحی با بیان اینکه در دستگاه اطلاعاتی یکی از چیزهایی که جایگاه قابل توجهی دارد منبع اطلاعاتی است تشریح کرد: منبع در دستگاه های اطلاعاتی آنقدر ارزشمند است که نیروی اطلاعاتی وقتی بازنشسته می‌شود هم منبع را لو نمی‌دهند در حالیکه در فتنه 88 کشورهای اطراف ما بخش عمده منابعشان در داخل کشور را در اختیار ام آی سیکس و سی آی ای قرار دادند.

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر این مهم که فتنه 88 تمام نشده بلکه با اقدام بزرگ ملت ایران در 9 دی متوقف شد و بعد از توقف با طراحی همان فتنه گران با عوامل داخلی و خارجی با طراحی جدید به حرکت درآمد تصریح کرد: نظام و انقلاب با مدیریت حکیمانه رهبری در موقعیت های مختلف طراحی های دشمن را متوقف کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه