English

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری به کار خود پایان داد

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری با حضور شماری از مدیران، کارکنان شرکت ملی حفاری ایران و نمایندگان شرکت های نفتی و صنعتی به کار خود پایان داد.

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری بعد از ظهر امروز چهارشنبه (6 دی ماه) در  محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان در اهواز  به کار خود پایان داد.

اختتامیه این نمایشگاه که همزمان با مهار فوران  دکل حفاری رگ سفید برگزار شد، با سخنرانی  قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری همراه بود.

محمد رضا تاکایدی با تشکر از نیروهای شرکت مناطق نفتخیز و ملی حفاری ایران که در مهار فوران چاه 147 رگ سفید شرکت کرده بودند، در تشریح روز شمار عملیات مهار فوران این چاه، توکل، تخصص و تجارب ارزنده میدانی را مورد اشاره قرار داد و افزود: همسو با این ویژگی ها، اتفاق نظر، همدلی، شجاعت و جسارت تیم های عملیاتی و مهار فوران و واحدهای فنی، تخصصی و پشتیبانی در دستیابی به این موفقیت بزرگ بسیار حائز اهمیت بوده است.

تکایدی تصریح کرد: حضور مستمر مدیران عامل و ارشد شرکت ملی حفاری ایران و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همچنین معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید در کنار متخصصان، کارشناسان و نیروهای عمل کننده در منطقه بسیار مهم و در راهبری عملیات مهار کنترل فوران چاه تاثیر گذار بود.

تاکایدی افزود: از نکات قابل توجه در این عملیات، انجام کار بدون حادثه با ضریب ایمنی بالا بود و  این در حالی است که از نظر زمانی مهار فوران یک چاه مشابه در منطقه رگ سفید  در سال های گذشته 85 روز به طول انجامید و زمان کنترل فوران چاه 147 در مدت 58 روز محقق و این یک رکورد محسوب می شود.

تاکایدی با اشاره به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری،افزود: نمایشگاه امسال شاهد رونمایی از قطعات و تجهیزات جدید ساخت داخل بودیم و کیفیت تولیدات نسبت به گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بود.

  بنابراین گزارش، پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری  با حضور 120 واحد شرکت  که 75 واحد از خوزستان و 45 واحد از سایر استان ها از جمله تهران، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی برگزار شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه