English

نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری ۲۹ آذر در خوزستان برگزار می شود

همزمان با تاسیس سالروز شرکت ملی حفاری ایران (29 آذر)، پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات حفاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار می شود.

نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری 29  آذر در خوزستان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مهدی معینی فر، مدیر روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات حفاری در 29 آذر بیان داشت: زمان برپایی این نمایشگاه که در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان گشایش خواهد یافت به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که با سالروز تاسیس شرکت تقارن دارد.

وی ادامه داد: 3 سالن کارون، خلیج فارس، خرمشهر و فضای باز نمایشگاه بین المللی به این رویداد صنعتی اقتصادی اختصاص یافته است و هم ‌اکنون ثبت نام شرکت‌ها، مجتمع‌های بزرگ صنعتی و مجموعه‌های کارگاهی که در زمینه ساخت تجهیزات صنعت حفاری فعالیت دارند در سایت نمایشگاه در جریان است.

معینی فر گفت: در نمایشگاه پانزدهم تعداد قابل توجهی قطعات و تجهیزات صنعت حفاری که برای نخستین بار بومی سازی شده اند رونمایی می شوند و در معرض بازدید قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: مسئولان اجرایی نمایشگاه به نحوی برنامه‌ریزی کرده‌اند که فضای نمایشگاه فرصت مغتنمی برای هم افزایی میان کارشناسان شرکت ملی حفاری و شرکت‌های فعال در این عرصه با سازندگان و صنعتگران داخلی باشد.

معینی فر: مدیریت‌های پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت، تدارکات و امور کالا، بازار یابی و امور بین الملل و روابط عمومی شرکت با شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان خوزستان در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه تخصصی تعامل نزدیکی دارند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی حفاریایران خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه 2 کارگاه تخصصی (پنل) در ارتباط با بررسی انتظارات و چالش‌ها در موضوع ساخت قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری با حضور نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان، مراکز علمی پژوهشی و تحقیقاتی و صاحب نظران در این عرصه تشکیل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه