English

در سال ۹۷ صورت می گیرد

استخدام ۱۲۰۰ نفر در پالایشگاه گاز بید بلند ۲

عضو کمیسیون انرژی در مجلس گفت: 1200 نفر درسال 97 جذب پالایشگاه گاز بید بلند2 خواهد شد.

استخدام 1200 نفر در پالایشگاه گاز بید بلند 2

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حبیب‌الله کشت زر گفت: خوشبختانه وضعیت پیشرفت پروژه ملی پالایشگاه گاز بید بلند 2 مطلوب ارزیابی‌شده و در صورت تداوم وضعیت فعلی شاهد بهره‌برداری پالایشگاه در پایان سال 97 خواهیم بود.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت:  2 نوع نیرو در پالایشگاه گاز بید بلند 2 بکار گیری خواهد شد که 600 نیروی بهره‌ بردار با استفاده از آزمون استخدامی جذب خواهند شد که این افراد پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه دوره آموزشی خود را طی خواهند کرد و از لحظه آغاز دوره آموزشی استخدام پالایشگاه خواهند شد.

کشت زر در خصوص لحاظ سهمیه بومی در آزمون استخدامی نیروهای بهره‌بردار افزود: پیشنهادشده است که حداقل 30 درصد افرادی که به‌عنوان نیروهای بهره‌بردار جذب پالایشگاه می‌شوند  بومی باشند که البته این موضوع نیازمند موافقت دیوان عدالت اداری است.

وی ادامه داد: آزمون استخدامی نیروهای بهره‌بردار حداکثر تا پایان فروردین‌ماه 97 برگزار می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص نوع دوم نیروهای استخدامی پالایشگاه گفت: به‌جز استخدام 600 نفر نیروی بهره‌بردار مقرر شد 600 نفر دیگر در قالب نیروهای شرکتی و برای امور حراست، راننده، فضای سبز و تدارکات جذب شود.

وی در پایان گفت: جذب نیروهای شرکتی فاقد آزمون ولی با مصاحبه‌های لازم است و در تلاش هستیم تا همه افرادی که به‌صورت شرکتی جذب پالایشگاه می‌شوند بومی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه