English

سردار علی امین‌زادگان:

هرگاه که در خط و راه ولی فقیه حرکت کرده‌ایم به پیروزی‌های بزرگ رسیده‌ایم

فرمانده جنگ تحمیلی گفت: تجربه نشان داده هرگاه که در خط و راه ولی فقیه حرکت کرده‌ایم به پیروزی‌های بزرگ رسیده‌ایم.

هرگاه که در خط و راه ولی فقیه حرکت کرده‌ایم به پیروزی‌های بزرگ رسیده‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، سردار علی امین‌زادگان در مراسم بزرگداشت ۹ دی در جمع نمازگران و بسیجیان مسجد امام علی(ع) با بیان اینکه از آغاز انقلاب تاکنون دولتی نداشته‌ایم که بی‌خطا بوده باشد و در مسیر ولایت حرکت کرده باشند، اظهار کرد: تمام ناکامی‌های این دولت‌ها در این سه دهه به همین دلیل بوده است و تجربه نشان داده هرگاه که در خط و راه ولی فقیه حرکت کرده‌ایم به پیروزی‌های بزرگ رسیده‌ایم و نمونه‌های در دوران 8 سال دفاع مقدس و دفاع از حرمین شریفین در عراق و سوریه بود.

وی با بیان اینکه هرگاه که توجهی به توصیه‌ها و فرامین مقام معظم رهبری نکرده‌ایم به ناکامی بزرگی رسیده‌ایم، گفت: نمونه آن برجام بود که نتیجه‌ای نافرجام برای ما داشت و در جریان این مذاکرات رآکتور اراک و خیلی چیزهای دیگر را دادیم، اما یک کدام از وعده‌های داده شده در جهت رفع تحریم‌های ظالمانه، رفع مشکلات موجود در بحث سوئیفت و غیره عملی نشد.

کازشناس مسائل سیاسی ادامه داد: تجربه نشان داده که هیچگاه نباید به آمریکا اعتماد کرد و به فرموده امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هرگز نباید فریب خنده‌های این شیطان بزرگ را خورد، آمریکا به دنبال نفوذ بوده و نمونه‌های آن بارها در سطح منطقه دیده شده است و هیچ دوستی‌ای با ملت ایران ندارد.

امین‌زادگان با اشاره به اینکه از زمانی که جریان فتنه در روز جهانی قدس و یوم‌الله 16 آبان سال 88 بر شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضربدر کشید و اقدام به سردادن شعارهای انحرافی کرد، گفت: فتنه‌گران با هتاکی به امام راحل(ره) در 16 آذر قلب ملت ایران را به درد آوردند، اما وقتی کار به جسارت به خیمه حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و هتاکی به روز مقدس عاشورا کشیده شد دیگر صبر ملت لبریز شد و ادامه این وضعیت برایشان قابل تحمل نبود و در اقدامی خودجوش و انقلابی در روز 9 دی فتنه‌گران را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

وی اضافه کرد: حماسه 9 دی 3 روز پس از جسارت به عاشورای حسینی در سراسر ایران شکل گرفت و یک باردیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی فارغ از دسته‌بندی‌های سیاسی و مشکلات و کاستی‌ها، درپایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه با هیچ کسی تعارف ندارند.

فرمانده جنگ تحمیلی با اشاره به اینکه در ایام انتخابات‌ها کاندیداها وعده‌های زیادی به مردم می‌دهند تا بتوانند رأی اعتماد آن‌ها را بگیرند، اما در پس از انتخابشان گویا تمامی این وعده‌ها را فراموش می‌کنند، خاطرنشان کرد: در آخرین انتخاباتی در 29 اردیبهشت امسال برگزار شد رئیس جمهور وعده‌های عدم قطع یارانه نقدی، کنترل نرخ ارز، طرح‌های تشویقی در بحث ازدواج، افزایش رقم وام ازدواج، کنترل تورم، مبارزه با گرانی، توجه ویژه به محرومان و غیره را داد، اما به هیچک از آن‌ها عمل نکرد.

امین‌زادگان تصریح کرد: پس از انتخابات شاهد آن بودیم که انگار چنین وعده‌هایی از سوی رئیس جمهور داده نشده و مشکلات مختلفی را در موضوعات مختلف همچون رشد بالای نرخ ارز، عدم خدمت‌رسانی شایسته به زائران پیاده اربعین حسینی، حضور نامناسب در جمع زلزله‌زدگان و غیره  مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: پس از وقوع زلزله کرمانشاه رئیس جمهور به شکلی ناشایست در جمع زلزله‌زدگان حاضر شد، آن هم در داخل خودروی ضدگلوله و با یک گارد ویژه و حرکت بدتر از آن را معاون اول وی انجام داد و با کفش وارد چادرهای زلزله‌زدگان شد، مکانی که در آن زندگی‌می‌کنند و نماز می‌خوانند، اما مقام معظم رهبری هم در همین جمع حاضر شدند و ایشان دیدار چهره‌به‌چهره را داشتند و به خود اجازه رفتن با کفش به داخل چادر را ندادند و حتی با یک نفر که غیرعمد این کار را انجام داد برخورد کردند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره نقش و حضور پررنگ مردم در تمامی صحنه‌ها، خاطرنشان کرد: این مردم بزرگترین سرمایه‌های این کشور هستند و به‌واقع باید این سوال را مطرح کنیم که چرا باید از آن‌ها بترسیم؟ مردمی در همه جا حضوری پررنگ داشتند، از دوران انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا دوران دفاع از حرمین شریفین ائمه اطهار(ع) و در این راه‌های مقدس خون‌های بسیاری ریخته شده و شهدا و جانبازان زیادی تقدیم شده است.

امین‌زادگان با تاکید بر اینکه همه ما آسایش و راحتی خود را مدیون خون‌های پاک شهدای عزیز  هستیم، گفت: نباید به‌گونه‌ای عمل کنیم که خدای نکرده شرمنده خون‌های پاک شهدای والامقام و خانواده‌های معزز آن‌ها بشویم، چیزی که متأسفانه در رفتار، عمل و کردار مسئولان ما دیده نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه