English

در هشت‌ماهه نخست سال جاری انجام شد

کمک ۴۳۰ میلیون تومانی حامیان بندرانزلی به ایتام و فرزندان محسنین

مدیر کمیته امداد شهرستان بندرانزلی گزارشی از خدمات و فعالیت‌های این نهاد در حوزه اکرام ایتام ارائه داد.

کمک 430 میلیون تومانی حامیان بندرانزلی به ایتام و فرزندان محسنین

به گزارش خبرگزاری موج از بندر انزلی، حسن کاوش، مدیر کمیته امداد شهرستان بندرانزلی با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی نیکوکاران از نیازمندان گفت: در هشت‌ماهه نخست سال جاری نیکوکاران این شهرستان 430 میلیون و 780 هزار تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد بندرانزلی کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از کل کمک‌های انجام‌شده نیکوکاران، 310 میلیون و 800 هزار تومان به‌حساب ایتام تحت حمایت واریزشده است، افزود: 119 میلیون و 980 هزار تومان هم برای حل مشکلات فرزندان محسنین هزینه شده است.

کاوش با اشاره به کمک‌های غیر نقدی نیکوکاران به ایتام و فرزندان محسنین،ادامه داد: نیکوکاران بندرانزلی 42 میلیون تومان هم به‌صورت غیر نقدی و در قالب خرید کالا به ایتام و فرزندان محسنین کمک کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بندرانزلی بابیان اینکه هم‌اکنون هزار و 191 نیکوکار حمایت 155 یتیم را به عهده‌دارند، افزود: 131 نفر از فرزندان محسنین هم از حمایت 398 نیکوکار بهره‌مند هستند.

وی پرداخت بیمه آتیه ایتام را از دیگر کمک‌های خیران و نیکوکاران برشمرد و گفت: بیمه آتیه 60 نفر از ایتام تحت حمایت این شهرستان به مبلغ 15 میلیون و 555 هزار تومان توسط خیران پرداخت‌شده است.

 کاوش با قدردانی از کمک‌های نیکوکاران در تأمین جهیزیه نوعروسان یتیم افزود: خیران پنج میلیون و 150 هزار تومان هم برای خرید جهیزیه نوعروسان یتیم این شهرستان کمک کرده‌اند.

 از مجموع هزار و 589 حامی، هزار و 409 نفر بومی و 180 نفر هم غیربومی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه