English

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

حماسه ۹ دی تجلی ایستادگی در برابر نفوذ آمریکا بود

فرمانده ناحیه امام علی(ع) گفت: روز ۹ دی در تاریخ انقلاب کشور ایران، به نام روز بصیرت نام گذاری شد و همه باید تلاش کنند تا روز نَه گفتن ملت ایران به سران فتنه برای همیشه ماندگار بماند.

حماسه 9 دی تجلی ایستادگی در برابر نفوذ آمریکا بود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسن عجمی ضمن گرامی داشت حماسه 9 دی گفت: ملت ایران در 9 دی سال 88 بر حسب وظیفه حماسی و انقلابی خود که با بصیرت و ایمان همراه بود به میدان آمدند و حماسه جاوید 9 دی را خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در سال 88 به دنبال حضور حماسی مردم در انتخابات، بهانه تقلب را به راه انداخت، تصریح کرد: دشمنان قصد مخدوش کردن جمهوری اسلامی را داشتند تا زمینه موج سواری سرویس های جاسوسی را فراهم کنند و بدین وسیله دست به اجرای فتنه بزرگ در سال 88 زدند ولی با روشنگری و درایت رهبری و بصیرت مردم، فتنه خاموش و نقشه های دشمان قسم خورده نظام و دست نشانده های آنان در داخل کشور بر آب شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) با بیان اینکه بصیرت و ایمان درسی بود که از حماسه 9 دی 88 گرفته شد، گفت: مسئولان و نهادهای انقلابی باید با بیان صریح مواضع انقلاب در مقابل شبهه افکنی ها، برگزاری جلسات روشنگری و بیان خسارت های ناشی از فتنه، زمینه استحکام نظام و تحقق آرمان های انقلاب را بیش از پیش فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی