English

انعقاد تفاهمنامه همکاری شهرداری منطقه ثامن و دانشگاه آزاد مشهد

در راستای بهره‌برداری از توانمندی نخبگان دانشگاهی برای استفاده از فناوری‌های نوین در تحقق شهر هوشمند و شهروند محور، تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و شهرداری منطقه ثامن به امضا رسید.

انعقاد تفاهمنامه همکاری شهرداری منطقه ثامن و دانشگاه آزاد مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، در راستای ضرورت بهره وری از توانمندی های نخبگان دانشگاهی برای به کاربستن فناوری های نوین در تحقق شهرهوشمند و شهروند محور،تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاداسلامی واحد مشهد مقدس و شهرداری منطقه ثامن با حضور دکتر ملک نژاد، رئیس دانشگاه آزاد و مهندس نعمتی، شهردار منطقه ثامن به امضا رسید.

سید مصطفی نعمتی، شهردار منطقه ثامن و مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان ثامن به بررسی ابعاد مختلف بافت اطراف حرم رضوی و مشکلات زائرین پرداخت و همکاری دانشگاه در زمینه های علمی و پژوهشی را در این زمینه خواستار شد.

نعمتی، طرح ملی بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی را یک ظرفیت فوق العاده و ویژه به عنوان یک پروژه عملیاتی عظیم در سطح ملی و حتی جهانی دانست و افزود: سازمان مجری طرح و شهرداری منطقه ثامن به عنوان تنها منطقه شهری که دارای واحد مستقل پژوهش و فناوری است، از تعامل هرچه بیشتر با مجموعه های دانشگاهی و ظرفیت علمی فرهیختگان، به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان مشهد مقدس استقبال می کند.

همچنین ملک نژاد، رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس خاطرنشان ساخت: این مجموعه با بهره گیری از بیش از 530عضو هیئت علمی، در ابعاد مختلف علمی از جمله شهرسازی، معماری، جامعه شناسی و علوم اجتماعی، برنامه ریزی شهری و سایر رشته های مرتبط با مدیریت شهری و شهرسازی، آمادگی هرگونه همکاری و تعامل با مجموعه مدیریت شهری مشهد مقدس را دارد و با ارائه طرح های علمی میتواند در جهت حل مسائل پیش رو در اجرای طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم رضوی،اثر بخش باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه