English

توسعه همکاری های مشترک رسانه ای در راستای بهبود فضای کسب و کار

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از صدا و سیمای مرکز گیلان بازدید و در نشست با مدیرکل صدا و سیمای گیلان و مدیران و معاونین این مرکز در خصوص توسعه همکاری های رسانه ای و راهکارهای بهره گیری از ظرفیت های مشترک در راستای بهبود فضای کسب و کار در استان به مذاکره و گفتگو پرداخت.

توسعه همکاری های مشترک رسانه ای در راستای بهبود فضای کسب و کار

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رضا مسرور در این نشست با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص اطلاع رسانی عملکرد نظام و دولت از طریق صدا و سیما و رسانه ها به مردم، ضمن بیان شاخص های کسب و کار، توجه به بهبود فضای کسب و کار در استان از طریق همکاری رسانه ای مستمر با تکیه بر ظرفیت های ملی و بین المللی منطقه آزاد انزلی را الزامی خواند و گفت: جهت توسعه استان موثرترین راه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی بوده و این مهم بدون بهبود فضای کسب و کار در گیلان از طریق برطرف کردن موانع تسریع و تسهیل فرآیند سرمایه گذاری و تشکیل اتاق فکر محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد انزلی در حال تکمیل زیرساخت ها در حوزه های مختلف است افزود: اثرات پروژه های حائز اهمیت در توسعه منطقه و استان در آینده نزدیک مشهود خواهد شد و زیرساخت های بخش گردشگری، فرهنگی، ورزشی و عمرانی با استانداردهای بالا درحال ساخت و تکمیل است و پس از تکمیل زیر ساخت های لازم نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه استان و کشور نمایان میشود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی مهمترین پروژه زیرساختی مناطق آزاد کشور را مجتمع بندری کاسپین معرفی و بیان کرد: تلاش کشورهای حاشیه دریای خزر برای افزایش ظرفیت های بندری و ترانزیتی مشهود است و در رقابت بر سر تجارت بین الملل با کشورهای منطقه نباید فرصت های استان و منطقه را در کریدور شمال جنوب از دست دهیم و معتقدیم با تکمیل و توسعه زیر ساخت ها و بهره گیری از ترانزیت کالا میتوان درآمد ارزی را افزایش داد.

رئیس هیات مدیره سازمان ،صدا و سیمای گیلان را از بهترین رسانه های کشور اعلام کرد که از منابع انسانی متخصص و قوی برخوردار بوده و می تواند با تولیدات مشترک رسانه ای، در جهت الگو سازی گام برداشت.

وی آمادگی سازمان منطقه آزاد انزلی به منظورساخت برنامه های متنوع، خلاقانه و پویا در حوزه های مختلف به منظور الگوسازی را اعلام کرد و پیشنهاد داد تا برنامه ای در راستای معرفی کارآفرینان منطقه و استان با همکاری مشترک سازمان و شبکه باران را تولید و پخش شود.

حسن ظهیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با تشریح مقام های کسب شده از سوی این مرکز در سطح ملی و بین المللی و جذب حداکثری مخاطب این شبکه استانی، منطقه آزاد انزلی را منشأ ارائه خدمات بزرگ و ارزنده ای در سطح استان و کشور دانست و  بیان کرد : این منطقه موتور محرکه بسیاری از شاخص های توسعه استان است و  همت و تلاش  مهندس مسرور و مجموعه منطقه آزاد انزلی مورد توجه خاص و عام بوده و به قطب توسعه همه جانبه استان تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه منطقه آزاد انزلی، توسعه استان و کشور را بهمراه خواهد داشت، منطقه آزاد انزلی را دروازه  ورود به کشورهای حاشیه دریای خزر ارزیابی کرد و این ویژگی را بسیار حائز اهمیت عنوان نمود.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان قرار گرفتن منطقه آزاد انزلی در کریدور شمال _جنوب را مزیت دیگر این منطقه اعلام کرد و گفت: صدا و سیما می تواند مزیت ها و ظرفیت های این منطقه را در سطح استانی و ملی معرفی نماید و از طریق تولید و پخش برنامه های مشترک در شبکه های داخلی و برون مرزی این توانمندیهای را در گستره وسیع تری معرفی کند.

ظهیری از آمادگی اداره کل متبوع خود برای انعکاس فرصت های سرمایه گذاری، طرح های توسعه ای سازمان و رویدادهای مختلف فرهنگی اقتصادی و گردشگری منطقه آزاد انزلی خبر داد و تصریح کرد که این اقدامات در راستای تحقق برنامه ها و سیاست های اقتصادی مقاومتی است.

در این دیدار که معاونین و مدیران دو دستگاه حضور داشتند، مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان از رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و تعدادی از معاونان و مدیران سازمان به دلیل تلاش های صورت گرفته در راستای توسعه استان و همکاری با رسانه ملی به منظور شکوفایی استان با اهدای لوح تقدیر، قدردانی نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه