English

مدیر‌کل کانون گیلان خبر داد

یادآوری حقوق کودک، با استفاده از سینماهای شهری

مدیر‌کل کانون گیلان از یادآوری حقوق کودک به مخاطبان با بهره‌گیری از تابلو‌‌ و سینما‌های شهری در چهار راه و میدان‌های سطح شهر رشت خبر داد.

یادآوری حقوق کودک، با استفاده از سینماهای شهری

به‌ گزارش خبرگزاری موج از گیلان، اسفندیار ضیائی افزود: یادآوری و دفاع از حقوق کودک از اولویت‌های هرجامعه‌ای است و بر همین اساس کانون با همراهی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت این برنامه ارزش‌مند را در دستور کار خود قرارداده است.

مدیر‌کل کانون استان گیلان رسالت‌ کانون در جهت کشف و پرورش استعداد‌های کودک و نوجوان و هم‌چنین ارتقای جایگاه آنان در جامعه را یادآور شد و ضمن با اهمیت توصیف‌کردن تعامل این مجموعه فرهنگی با دیگر دستگاه‌های فعال در این حوزه گفت: این تلاش در جهت تحقق اهداف آیین‌نامه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک درجمهوری اسلامی انجام می شود.

وی توجه به نیاز‌‌های بومی و معیار‌های پذیرفته شده درجامعه را اساس این فعالیت ‌عنوان‌کرد و با اشاره به این‌که بهره‌گیری از احادیث و دیدگاه‌های معصومین(ع) برای یادآوری حقوق کودک به خانواده‌ها نقشی تعیین کننده دارد، بر اهمیت تکیه بر مبانی و اصول ایرانی اسلامی تاکید‌ کرد.

این مسوول فرهنگی رویکرد دستگاه‌های اجرایی استان، به ویژه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برای افزایش گستره‌ی فعالیت‌های کودک و نوجوان محور و همراهی با برنامه‌های کانون را مثبت ارزیابی‌کرد و با بیان این‌ که اجرای ویژه‌ برنامه‌های مشترک درگذشته و برنامه‌ریزی برای اجرایی کردن برنامه‌های آتی بیان‌گر توجه‌ روز‌ افزون مسوولان به آینده‌ سازان ایران اسلامی است، ابراز امیدواری کرد هم‌افزایی و هم‌گرایی‌های این‌چنینی بیش از پیش افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه