English

متلاشی شدن باند سارقان به عنف خودرو در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس از دستگیری باند سارقان به عنف خودرو در این شهرستان خبر داد.

متلاشی شدن باند سارقان به عنف خودرو در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت به عنف درون خودرو در سطح شهرستان بندرعباس، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در این مورد اظهار داشت: پیرو اعلام یک فقره خبر مبنی بر سرقت به عنف ، خودری پراید سفید رنگ فردی را به عنوان مسافر از بندر عباس به مقصد ایسین سوار نموده که در مسیر با تهدید چاقو و مجروح نمودن وی را از خودرو به بیرون پرتاب و خودرو را بسرقت برده که بلافاصله با تشکیل تیم ویژه مورد رصد اطلاعاتی نهایتا با اقدامات فوق محل اختفای متهم شناسایی، وی دستگیر و به همراه خودروی سرقتی به مقر انتظامی انتقال داده شد.

سرهنگ "مشایخ" اضافه کرد: متهم در بازجوئی اولیه به سرقت چندین فقره خودرو با شگرد مشابه اعتراف نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس تصریح کرد: پس از اخذ مجوز از مقام محترم قضائی در خصوص دستگیری همدستان سارق بلافاصله ماموران عملیاتی شهرستان به محل های مشخص شده اعزام و موفق به دستگیری 3نفر از همدستان وی و کشف دو دستگاه خودرو دیگر نیز شدند.

سرهنگ مشایخ با اشاره به موفقیت آمیز بودن ماموریت فوق بیان داشت: با بررسی دقیق از پرونده سارقان مشخص شد هر چهار نفر دارای سوابق کیفری متعدد هستند که مهمترین آن حمل مواد مخدر بوده و تحقیقات در خصوص کشف دیگر سرقت ها از آنان ادامه دارد.

این مسئول انتظامی در پایان با بیان اینکه پلیس با قاطعیت تمام در برخورد با سارقان به صورت شبانه روزی در تلاش است ، از مردم خواست : تا موارد این چنینی را در اسرع وقت با پلیس 110 در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه