English

فرمانده انتظامی بندر عباس:

تریلر حامل بار قاچاق در بندر عباس متوقف شد

فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس از کشف 9هزار و 360 رول کاغذ دیواری قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال طی یک عملیات پلیسی در شهرستان خبر داد.

 تریلر حامل بار قاچاق در بندر عباس متوقف شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ "محمد اسماعیل مشایخ" با اعلام این خبر گفت: مأموران  ایستگاه بازرسی شهید میرزایی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک که با توجه به حالات روحی و روانی راننده، خودرو برابر مقررات متوقف و به داخل یگان منتقل شد.

وی افزود :مأموران در بازرسی از کانتینر مذکور 9هزار و 360 رول کاغذ دیواری قاچاق که با اسناد و مدارک ارائه شده توسط راننده مغایرت داشت کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

سرهنگ مشایخ با اشاره به اینکه ارزش تقریبی محموله مکشوفه بنا به نظر کارشناسان سه میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: محموله مکشوفه به همراه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رساند، محل های دپو قاچاق را شناسایی و به صورت ریشه ای این آسیب و معضل را برطرف کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه