English

معاون استانداری کرمانشاه:

چارچوب امنیت جمهوری اسلامی ایران مردم محور است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی به‌تنهایی متولی برقراری امنیت در جامعه نیست و دیگر دستگاه‌ها نیز باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

چارچوب امنیت جمهوری اسلامی ایران مردم محور است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدابراهیم الهی تبار در جمع کارکنان انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: سبزپوشان نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف با به خطر انداختن جان خود امنیت را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان می‌آورند.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی با توجه به مسئولیت خطیر و گستردگی مأموریت‌ها همواره در معرض مخاطرات مختلف قرار دارد، افزود: باگذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی ما کماکان شاهد جانبازی و شهادت عزیزان نیروی انتظامی در مبارزه با اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه بابیان اینکه باید از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی تقدیر کرد، گفت: همه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا نظم و امنیت عمومی بیشتر از گذشته در کشور حاکم شود.

الهی تبار با اشاره به اینکه چارچوب امنیت جمهوری اسلامی ایران مردم محور است، گفت: در جنگ تحمیلی و بسیاری از تحرکاتی که علیه ایران اسلامی انجام گرفت، ملت بزرگ ایران تمام‌قد از نظام و انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به فعالیت تروریست‌ها در منطقه خاورمیانه اظهار داشت: هدف اصلی از حضور آمریکا و تروریست‌ها، ایران و مقابله با انقلاب اسلامی بود، اما در مقابل اراده این ملت بزرگ نتوانستند راه به‌جایی ببرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، وزارت کشور و نیروی انتظامی را دو مجموعه درهم‌تنیده دانست و گفت: باید تمام تلاش خود را به‌کارگیریم تا نظم و امنیت بیشتر از گذشته در کشور برقرار شود.

الهی تبار تأکید کرد: باید وظیفه تمامی دستگاه‌ها در برقراری نظم و امنیت مشخص شود و مردم نیز با تمام توان در کنار پلیس قرار گیرند تا امنیت پایدار بیش‌ازپیش در کشور حاکم شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به زلزله 7.3 ریشتری کرمانشاه اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در زلزله اخیر عملکرد بسیار خوبی داشت و به‌خوبی نظم و امنیت را در مناطق آسیب‌دیده برقرار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه