English

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران:

صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کارآفرینان استارتاپی در لرستان تاسیس می‌شود

حسین سلاح‌ورزی، از تشکیل 2 تشکل حمایتی کارافرینان و صندوق سرمایه‌گذاری کارآفرینان استارتاپی در استان خبر داد.

صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کارآفرینان استارتاپی در لرستان تاسیس می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی لرستان، حسین سلاح‌ورزی در همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی لرستان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی برگزار شد از تشکیل 2 تشکل حمایتی کارافرینان و همچنین صندوق سرمایه گذاری کار افرینان در استان خبر داد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به تشکیل 2 نهاد پیگیر در زمینه نوآوری در چندماه گذشته در استان گفت ایجاد انجمن جوانان کارافرین و کانون کارآفرینی لرستان در راستای بهبود اکوسیستم کارآفرینی در استان بوده است.

وی به موضوع پذیرش ریسک که از ضروریات اکوسیستم کارآفرینی است اشاره کرد و گفت متاسفانه در کشور ما هنوز در این خصوص ساز و کار قانونی اندیشیده نشده است و اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی لرستان به تازگی برنامه های خوبی را در این زمینه در نطر گرفته است.

سلاح ورزی از هدف گذاری برای ایجاد 2 نهاد با کمک اتاق بازرگانی لرستان و به منظور حمایت از بخش گردشگری و دیگری ایجاد یک مرکز نوآوری به منظور حمایت از کارآفرینان و سنجش میزان آمادگی نوآوری از شرکت ها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مهمترین نیاز شرکت ها و افراد صاحب ایده و نوآوری،تشکیل صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر است که کارهای مقدماتی این امر صورت گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان وجود جوانان علاقمند و کارآفرین استان را رمز توسعه پایدار استان برشمرد و گفت لازم است که در این رابطه نقشه کارآفرینی استان و بانک اطلاعاتی کارآفرینان هرچه زودتر تهیه و تدوین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی