English

رئیس اتاق بازرگانی لرستان:

سازمان ملی کارآفرینی تاسیس می‌شود

حسین سلاحورزی از تاسیس سازمان ملی کارآفرینی در آینده نزدیک خبر داد.

سازمان ملی کارآفرینی تاسیس می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، حسین سلاحورزی، رئیس اتاق بازرگانی استان و رئیس شورای مرکزی کارآفرینان، گفت: با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارآفرینان برتر، سازمان ملی کارآفرینی تاسیس می‌شود.

وی، افزود: هرچند این تشکل‌ از سنوات گذشته فعالیت خود را آغاز کرده اما به دلیل اینکه فعالیت آنها ثبت نشده، به نوعی رسمیت نداشتند که در این اقدام، فعالیت خود را به طور رسمی پی خواهند گرفت.

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران، تصریح کرد: به همین منظور براساس پیگیری‌های انجام شده و توافق به عمل آمده با اتاق ایران، مقرر شد با ثبت این تشکل‌های استانی، فعالیت آنها رسمیت یابد و ذیل یک نهاد بالادستی در حوزه کارآفرینی تحت عنوان «سازمان ملی کارآفرینی» فعالیت کنند.

سلاحورزی گفت: قرار است کانون‌های کارآفرینی استانی در ۳۱ استان کشور تأسیس شوند و تمام این کانون‌ها همراه با سایر تشکل‌های مرتبط با کارآفرینی تحت نظارت و مسئولیت سازمان ملی کارآفرینی که مقدمات تاسیس آن فراهم شده است، به فعالیت خود ادامه دهند.

وی، ادامه داد: طبق زمان‌بندی اعلام شده در گذشته، پیش بینی ما این است که تا پایان آذرماه سال جاری، سازمان ملی کارآفرینی تأسیس و برنامه و اهداف این مجموعه تدوین شود.

حسین سلاحورزی همچنین، تدوین سازوکار و فراهم کردن مبانی حقوقی و بسترهای لازم در راستای تامین مالی و جذب سرمایه‌گذاری برای ایده‌های کارآفرینی را از جمله اهداف کلان تاسیس سازمان ملی کارآفرینی عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه