English

جامعه روحانیت شیراز در گذشت آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفتند

آیت الله حائری همواره با اخلاق و سعه صدر، خدمات ارزشمندی را به مردم متعهد و متدین استان فارس ارائه نمود

جامعه روحانیت شیراز طی پیامی درگذشت مرحوم آیت‌الله محمدصادق(محی‌الدین) حائری شیرازی، نماینده پیشین ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق شیراز را تسلیت گفتند.

آیت الله حائری همواره با اخلاق و سعه صدر، خدمات ارزشمندی را به مردم متعهد و متدین استان فارس ارائه نمود

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، در این پیام آمده است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

«خبر ارتحال عالم جلیل‌القدر، معلم اخلاق و تقوا، حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محی‌الدین حائری شـیرازی طاب ثراه موجب اندوه و تأثر فراوان است. شخصیت ارزشمندی که در طول حیات با برکتش با اخلاق و سعه صدر خدمات ارزشمندی را به مردم متعهد و متدین استان فارس نمود و همواره منادی اخلاق و تقوا بود.

حضور فعال آن عزیز سفر کرده در نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و پس از آن همراهی همه جانبه‌اش با مقام معظم رهبری مدظله العالی و سابقه مبارزه طولانی با رژیم سفاک ستم‌شاهی و روشنگری‌ها و منبرها و تحمل زندان و شکنجه ساواک از جمله ویژگی‌های ممتاز ایشان بود و در تمامی زوایای مسائل کشوری موضع‌گیری‌های خداپسندانه داشتند.

از این‌رو رحلت ایشان، بی‌شک ثلمه‌ای سنگین برای حوزه‌های علمیه و نیز مصیبتی بزرگ برای ارادتمندان آن بزرگوار است که سال‌های متمادی از تعالیم سازنده و آگاهی‌بخش ایشان بهره‌مند می‌گشتند و نفوس خود را در سایه کلام اخلاقی نافذ و عمل صالح آن عالم عامل ، تربیت و تهذیب می‌نمودند.

جامعه روحانیت شیراز این ضایعه مؤلمه و اندوه‌بار عالم عامل و معلم بزرگ اخلاق را به محضر حضـرت بقیةالله الاعظم(عج)، مراجع عظام تقلید خاصه وجود مبارک مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، حوزه‌های علمیه فارس و قم، خاندان معزز حائری و مردم ولایت‌مدار فارس علی‌الخصوص شهر مقدس شیراز تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان رحمت و غفران الهی جهت آن عالم ربانی و صبر و اجر جهت بازماندگان درخواست دارد».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه