English

امام جمعه گرگان:

حرف های ترامپ بی اساس است/ تلاش آمریکا برای برهم زدن برجام

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان این که حرف های ترامپ از سازمان ملل بی اساس بود، از تلاش آمریکا برای برهم زدن برجام و خروج از این توافق خبرداد.

حرف های ترامپ بی اساس است/ تلاش آمریکا برای برهم زدن برجام

به گزارش خبرگزاری موج ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، در خطبه های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: طی روز های گذشته ما شاهد حرف بی پایه و اساس رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل بودیم که نشان از اعصبانیت داشت.

وی افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند ترامپ از دست ما اعصبانی است، رئیس جمهور آمریکا در صحبت های خود که بر علیه ایران و برجام داشتند بسیار برافروخته بودند و حرف های بی اساس را بیان کردند.

امام جمعه گرگان گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب آن از همان ابتدا به دنبال خاورمیانه جدید بودند و هدف اصلی آن سوریه، لبنان و عراق بود تا عوامل خود را در این کشور ها مستقر کنند اما آن ها نتوانستند این کشورها را شکست دهند و این باعث عصبانیت آنان شده است.

وی با اشاره به پاسخ گویی رئیس جمهور ایران به ترامپ، افزود: رئیس جمهور ایران توانست پاسخ بسیار محکم و قاطعه ای در سازمان ملل به رئیس جمهور آمریکا بدهند.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه آن ها به دنبال این هستند که ما را منزوی کنند، اظهار کرد: آنان می خواهند تا برجام را برهم ریزند و ما را منزوی کنند اما در این جریان آمریکایی ها خود منزوی می شوند و خواست خدا این است که آن ها منزوی شوند.

گفتنی است مردم ولایت مدار و انقلابی گرگان بعد از اقامه نماز در پاسخ گویی به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا تظاهرات کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه