English

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان :

حضور فعال ۱۰۲۲ مبلغ در برنامه های فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 1022 نفر مبلغ بومی و اعزامی با ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان اصفهان در راستای برگزاری برنامه های مذهبی و ترویج فرهنگ وقف همکاری و مشارکت داشته اند.

حضور فعال 1022 مبلغ در برنامه های فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده از آغاز سال جاری تاکنون چندین طرح از جمله طرح آرامش بهاری، نشاط معنوی، ضیافت الهی، جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی، بصیرت عاشورایی با رویکرد گسترش زندگی به سبک اسلامی با محوریت قرآن کریم اجرا شده است.

وی گفت: در همین راستا نیز در کنار برگزاری این برنامه ها و طرح ها خیمه های معرفت که شامل غرفه های مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی، ایستگاه همه واقف باشیم، قرآن بخوان و جایزه بگیر و همچنین غرفه های ویژه کودکان و نوجوانان برپا شده است.

 حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری افزود: عمده فعالیت های این خیمه ها برعهده مبلغان بومی و اعزامی از شهر مقدس قم بوده است که از اول سال جاری تاکنون 1022 روحانی در این برنامه ها به صورت فعال با ادارات اوقاف و امور خیریه مشارکت و همکاری داشته اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: حضور و مشارکت روحانیون در برنامه های فرهنگی و مذهبی در جوار بقاع متبرکه تاثیر بسزایی در توسعه فرهنگی اسلامی و همچنین ترویج فرهگ وقف داشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه