English

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد

آغاز طرح آموزش سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: جلسه توجیهی طرح آموزش سبک زندگی اسلامی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار گردید.

آغاز طرح آموزش سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: یکی از مهم ترین دغدغه های امروز مقام معظم رهبری رفع آسیب های اجتماعی و آموزش سبک زندگی اسلامی در کشور است در همین راستا نیز اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با هدف ترویج زندگی به سبک اسلامی با محوریت بقاع متبرکه شاخص و تبدیل امامزادگان عظیم الشان به قطب های فرهنگی  اقدام نموده است.

وی افزود: در مرحله اول طرح آموزش سبک زندگی اسلامی با همکاری و مشارکت مربیان متخصص و آموزش دیده در جوار حرم مطهر امامزاده محسن(ع) اصفهان، امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان و مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان اجرا می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: این طرح در سه بخش مهارت های فردی، مهارت های ازدواج و تحکیم خانواده و مهارت های تربیت فرزند در جوار بقاع متبرکه برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری تصریح کرد: این طرح از اواسط دی ماه سال جاری به صورت رسمی در جوار بقاع متبرکه نامبرده آغاز می شود که افراد علاقمند برای شرکت در کلاس های این دوره آموزشی می توانند به امامزادگان مذکور مراجعه و ثبت نام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه