English

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تبیین کرد ؛

لزوم توجه به جایگاه بیمارستان رضوی برای تحقق مرجعیت علمی

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل بیمارستان رضوی اظهار داشت: بایستی با افزایش سطح کیفی و کمی خدمات بیمارستان رضوی و توجه به سیاستهای کلان آستان قدس رضوی زمینه تحقق مرجعیت علمی مشهد مقدس و دستگاه منتسب به عالم آل محمد(ص) را فراهم آوریم.

لزوم توجه به جایگاه بیمارستان رضوی برای تحقق مرجعیت علمی

به گزارش خبرگزاری موج ازمشهد، سید مرتضی بختیاری اظهار داشت: برنامه ریزی راهبردی برای تحقق منشور 7 گانه مقام معظم رهبری و تبدیل شدن مشهد به مرجعیت علمی جهان اسلام و قطب سلامت منطقه از اولویت های مورد تاکید تولیت آستان قدس رضوی است.

 وی تصریح کرد: بیمارستان فوق تخصصی رضوی از بهترین مجموعه های کشور است و بایستی با ارتباط و تعامل با مراکز دانشگاهی و پژوهشی و استفاده از آخرین دستاوردهای حوزه درمان و سلامت این  روند صعودی همچنان افزایش داشته باشد.

وی گفت: ایجاد بستر مناسب برای بهره مندی اقشار محروم، کم درآمد و مستضعف جامعه از خدمات درمانی این مجموعه از دیگر مواردی است که باید در راستای اجرای ماموریت های جدید آستان قدس رضوی با جدیت و مستمر دنبال شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به خدمات تخصصی پزشکان متخصص و دندانپزشکان در قالب خادمیاران امام رضا(ع) اظهار کرد: بدون شک یکی از مصادیق روشن و موفق توسعه مفهوم خادم، خدمت و مخدوم همین خدمات صادقانه و مخلصانه است که به نام مبارک حضرت رضا(ع) در سطح کشور در حال انجام است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های دکتر قاسم سلطانی، حسب تایید تولیت آستان قدس رضوی، دکتر رضا سعیدی را به عنوان مدیرعامل جدید بیمارستان فوق تخصصی رضوی معرفی کرد.

دکتر سعیدی متولد ١٣٤٨، دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، متخصص بیماری های کودکان و فوق تخصص نوزادن است.

 وی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ریاست مرکز بهداشت استان خراسان رضوی، مدیریت بیمارستان دکتر شیخ و ریاست دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) را در کارنامه دارد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه