English

برگزاری آموزش حقوق شهروندی برای آژانس‌های تاکسی‌تلفنی کرمانشاه

سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اقدام به برگزاری دوره آموزشی حقوق شهروندی با محوریت اخلاق‌مداری و قانون‌مداری ویژه مدیران آژانس‌های تاکسی‌تلفنی تحت پوشش این سازمان نمود.

برگزاری  آموزش حقوق شهروندی برای  آژانس‌های تاکسی‌تلفنی کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در این دوره آموزشی که در محل واحد آموزش سازمان تاکسیرانی برگزار شد، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه طی سخنانی گفت: امروز در سازمان تاکسیرانی تحولات چشمگیری در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی انجام‌شده است.

حیدری مجموعه تاکسیرانان را سفیران فرهنگی برای اشاعه فرهنگ شهروندی عنوان کرد و افزود: این سازمان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آموزش رانندگان را در برنامه قرار داده تا اشاعه دهنده فرهنگ صحیح شهروندی باشیم.

به گفته وی آداب رانندگی و اخلاق‌مداری و قانون‌مداری از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید در دوره‌های آموزشی به رانندگان تاکسی آموزش داده شود.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بابیان اینکه برگزاری این کلاس‌های آموزشی تأثیر بسزایی در افزایش سطح آگاهی و اطلاعات تاکسیرانان داشته و دارد، افزود: ارتقای دانش و ایجاد مهارت‌های ارتباطی، درزمینهٔ تخصصی «اخلاق‌مداری و قانون‌مداری» تأثیر مهمی دارد چراکه معتقدیم رانندگان تاکسی باید در اخلاق محوری الگویی شایسته برای شهروندان باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه