English

برگزاری اولین کنگره سراسری شعر جوان ایران در کرمانشاه

اداره کل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی کرمانشاه با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی اولین کنگره سراسری «شعر جوان ایران» را باهدف اعتلای فرهنگ و هنر ایرانی، معرفی و حمایت از استعدادهای جوان برگزار می‌نماید.

برگزاری اولین کنگره سراسری شعر جوان ایران در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود که بخش اصلی با موضوع آزاد و بخش ویژه با موضوع زلزله غرب کشور (حماسه‌ی مهربانی ملت ایران، همدردی با خانواده قربانیان و آسیب دیدگان و...) در قالب‌های شعر کلاسیک شامل غزل، مثنوی، رباعی و... و قالب شعر آزاد است.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره شاعران جوان می‌توانند حداقل ۳ و حداکثر ۵ اثر از آثار خود را با (قلم ۱۲ فونت B nazanin) و در فرم آثار که در کانال جشنواره و سایت درج گردیده است به نشانی جشنواره ارسال نمایند. ضمناً در هر بخش و در هر قالب (کلاسیک و آزاد) به برگزیدگان جوایز ارزنده به همراه تندیس و لوح تقدیر جشنواره اهدا خواهد شد.

این دبیرخانه اعلام کرده که مهلت ارسال اثر تا 15 بهمن‌ماه و حداکثر سن جهت ارسال آثار ۳۰ سال و به همین دلیل ارسال تصویر کارت ملی الزامی است.

خاطرنشان می‌شود که هیئت‌علمی کنگره شعر جوان ایران، متشکل از اساتید و شاعران مطرح معاصر خواهد بود که در پایان نتایج داوری آثار، اسامی آن‌ها اعلام خواهد شد.

نشانی الکترونیکی جهت ارسال آثار به دبیرخانه kongeresherjavan@gmail.com و نشانی دبیرخانه جشنواره، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، دبیرخانه کنگره سراسری شعر جوان است.

لازم به یادآوری است که تمام اطلاع‌رسانی‌ها ابتدا از طریق کانال جشنواره به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال جشنواره به نشانی kongeresherjavaniran@ و یا سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به نشانی مراجعه نموده www.kermanshah.farhang.gov.ir و یا با شماره 09120895931 تماس حاصل نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه