English

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت:

بی توجهی به وضعیت مزار شهید گمنام در پارک ملت رشت قابل قبول نیست

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم گفت: اخیرا شاهد تشییع پیکر شهید گمنام دوران جنگ تحمیلی در پارک ملت رشت بودیم و بعد از خاکسپاری پیکر این شهید گرانقدر ، همه چیز به فراموشی سپرده شد.

بی توجهی به وضعیت  مزار شهید گمنام در پارک ملت رشت قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم گفت: اخیرا شاهد تشییع پیکر شهید گمنام دوران جنگ تحمیلی در پارک ملت رشت بودیم و بعد از خاکسپاری پیکر این شهید گرانقدر، همه چیز به فراموشی سپرده شد.

وی افزود: متاسفانه بعد از انجام مراسم خاکسپاری پیکر این شهید گمنام، ساماندهی محیطی مناسبی اطراف مزار وی انجام نشد و انتظار می رود این مهم در دستور کار شهردار جدید منطقه سه قرار بگیرد.

شیرزاد با اذعان به اینکه بی توجهی به شهدا خیانت به نظام و انقلاب است بیان کرد: نورپردازی اطراف مزار شهید گمنام در پارک ملت مناسب نیست و امیدواریم این مشکل به زودی برطرف شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد: ساماندهی مزار شهید گمنام واقع در پارک ملت رشت باید در اولویت کاری شهردار منطقه سه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه ما می باشد گفت: به برکت خون همین شهداست که امروزه نام ایران اسلامی با اقتدار و‌ عزت و بدون وابستگی به مستکبران لرزه به جان دشمنان می اندازد و باید قدردان رشادت های آنان بوده و از دستاوردهایی که با خون پاکشان محقق شده حفاظت و مراقبت نمائیم و کم کاریهای مدیران در این حیطه قابل پذیرش نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه