English

رئیس اداره نظارت و بازرسی:

دریافت مالیات بر ارزش افزوده مضاعف از سوی واحدپذیرایی، تخلف است

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اخذ مالیات بر ارزش افزوده مضاعف از سوی واحدهای تالار پذیرایی، سفره خانه سنتی، رستوران ها و واحدهای اقامتی را تخلف اعلام کرد.

دریافت مالیات بر ارزش افزوده مضاعف از سوی واحدپذیرایی، تخلف است

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش با اشاره به اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت: از آنجائی که واحدهای تالار پذیرایی ، سفره خانه سنتی ، رستوران ها و واحدهای اقامتی که مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده می باشند در بعضی  از اقلام مورد عرضه خود نظیر نوشیدنی ها ( نوشابه و دلستر ) و  فرآورده های لبنی (  دوغ و ماست )  علی رغم  اینکه قبلا مالیات بر ارزش افزوده در قیمت نهایی آنها لحاظ گردیده مجددا اقدام به اخذ مبالغی تحت عنوان فوق دریافت می کنند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار داشت: باید متصدیان این قبیل واحد این امررارعایت نمایند.

وی افزود: از شهروندان و مصرف کنندگان تقاضا می شود در صورت برخورد با چنین مواردی مراتب را به متصدی واحد تذکر داده و در صورت عدم پذیرش آن و اعمال در صورتحساب نهایی مراتب را به اداره نظارت و بازرسی سازمان و از طریق سامانه 124 اطلاع داده تا نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه